Piratebay Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Haha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Troligen det enda bra som har kommit från ComHem. Askul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 hahahaha det bästa i filmen var när on slog 2 gånger i tagentbordet och sen tog hon upp tagent bordet och slog till den hårt med datan XD hahahaha Hur kan man slå till något med data? Data betyder information och den är inte fysisk... Gör det till en vana att säga dator istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 hahahaha det bästa i filmen var när on slog 2 gånger i tagentbordet och sen tog hon upp tagent bordet och slog till den hårt med datan XD hahahaha Hur kan man slå till något med data? Data betyder information och den är inte fysisk... Gör det till en vana att säga dator istället. WOOHOO :D Mr.Besserwisser Jr is on ze move. :D Förövrigt var där någon jag inte kände igen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Gillar den starkt. Gillar denna mer än den första dem gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Hänger för lite på youtube tror jag =/ . Fattade typ bara häften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Va? När sändes dän här reklamen på tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Vem var det som kasta?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Fyfan va grym. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 hahahaha det bästa i filmen var när on slog 2 gånger i tagentbordet och sen tog hon upp tagent bordet och slog till den hårt med datan XD hahahaha Hur kan man slå till något med data? Data betyder information och den är inte fysisk... Gör det till en vana att säga dator istället. WOOHOO :D Mr.Besserwisser Jr is on ze move. :D Förövrigt var där någon jag inte kände igen :) Jag försöker så gott jag kan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Va? När sändes dän här reklamen på tv? Såg den på TV4 för 3 dagar sen. OnT: Riktigt bra spelat, och väldigt kul xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Hänger för lite på youtube tror jag =/ . Fattade typ bara häften.inte ok killen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.