Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Tjenare! Jag letar efter ett Skype liknande program. Alltså där man kan prata med andra. Jag har testat Ventrilo men det fattar jag inte hur man använder :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Google är din vän! :) Freecall finns t.ex Edit: Varför inte Skype? Redigerat 30 Oktober 2009 av girlygeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Jag har en skitdator så om jag spelar cs med Skype på så laggar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Jag har en skitdator så om jag spelar cs med Skype på så laggar det. Okej, jag vet inte vad systemkraven är för Freecall. Men min syrra använder det, hon tycker det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Teamspeak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fowler Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Är inte teamspeak gjort av Ventrilo skaparna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Kan rekommendera VoIPStunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 Jag har en skitdator så om jag spelar cs med Skype på så laggar det.Ventrilo är ju lätt. :)Kan lära dig om du har lust. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2009 (redigerat) Jag har en skitdator så om jag spelar cs med Skype på så laggar det.Testa TeamSpeak ;) http://www.teamspeak.com/?page=downloads ta hem den översta på sidan. det kan du säkert använda fast din dator inte är så bra. för att kunna snacka med en kompis via Ts så behöver du bara en adress sen är det inget mer. Redigerat 30 Oktober 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.