Maajken Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Warserver har vi inte 24/7. Vi använder dock "New game" ibland när vi abra tränar lite. Tjena, jag har en egen server och kan ha den som "tränings" server. Jag skulle vilja joina clanen också xD (kan finnas lite saker på servern som ja fixat te.x admin commands osv) Adda Micke120 på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Vi söker fortfarande 2st medlemmar som har lust att joina. Vi vill gärna att 2st joinar så vi kan köra pcw 5on5. 3on3 är inte lika roligt xD EDIT: Adda bergqvist9 på steam om frågar att joina. Redigerat 23 November 2009 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Vi söker fortfarande 1 medlem till clanen. KRAV: Mick! Adda: Bergqvist9 på steam om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Vi söker fortfarande 1 medlem till clanen. KRAV: Mick! Adda: Bergqvist9 på steam om du är intresserad. Schhhnopp :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerMan Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag kan joina ifall det behövs :) . Men jag kör inte cs, men om ni vill så kan jag joina. För jag kanske ska börja spela, men ni kommer inte tillåta mig joina för jag är bara 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Vi är fullt. Inga mer kan joina nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Jag vill gärna joina eran klan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2010 Som jag skrev i inlägget över dig. Klanen är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.