Gäst Crazyshit Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Till dig xDSå ni kör inte på servrar med downloadz?Men här e iaf steam namnet: Fr3Dub0y står också i press.. Vi kan inte garantera att det inte finns downloads på servrarna vi kör på.När vi lirar pcw så brukar det inte finnas det, Men på Public så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Hur kan man kontakta er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Skriv PM till mig/crazyshit här på fuska.se Eller adda mig på steam: Bergqvist9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Har ni egen War/Träning server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Inte nu nu läget. Skulle va nicet om nån kan fixa som joinar clanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Annars kan ni alltid fixa vid e-s.se. Ska den vara hostad 24/7 kan ju det kosta lite . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Du är ju inte inne på steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Warserver har vi inte 24/7. Vi använder dock "New game" ibland när vi abra tränar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Warserver har vi inte 24/7. Vi använder dock "New game" ibland när vi abra tränar lite. Vissa kan inte joina det, och det laggar för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Warserver har vi inte 24/7. Vi använder dock "New game" ibland när vi abra tränar lite. Vissa kan inte joina det, och det laggar för mycket. Jo, det är klart.Men det duger till om vi bara ska öva lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Jag skulle gärna gå med! Har PM:at Crazyshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Jag skulle gärna gå med! Har PM:at Crazyshit.Kan du PMa mig med? Han har vart inaktiv ett tag på datorn :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.