WishCookie Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 (redigerat) Titta här, en kille äter upp en krona och helt plötsligt får han den i armen, han styr den med sina fingrar utan att röra den. Sen skär han upp skinnet och pengen kommer upp. Jag varnar känsliga tittare. Redigerat 31 Oktober 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Okej jag stängde av när jag såg pengen i armen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 31 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Okej jag stängde av när jag såg pengen i armen! Bra val för det blir äckligare :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fowler Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Skinnet är fake :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Vad var det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 skinnet är fake annars skulle det blöda mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 31 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2009 Skinnet ser ut som pasta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Det är Criss Angel sök på youtube för mer coola rtrix dock är allt fake, han är "illutionist" (stavning?) Redigerat 1 November 2009 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 det är på riktigt, haha men seriöst, kan ni inte skilja på riktiga saker och fake? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Det är Criss Angel sök på youtube för mer coola rtrix dock är allt fake, han är "illutionist" (stavning?)Japp, dessutom till dom andra tricken han gör så har han en publik som bara är skådisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 bara för mig klippet inte startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 bara för mig klippet inte startar? Youtube är tydligen nerstäng nu för maintenance, men de kommer upp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.