Hoppa till innehåll

Spammmmmmmmmmmmmmmmmm


CookieMan
 Dela

Rekommendera inlägg

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMM

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anmäld!

Jag vet att man inte ska skriva i sådana här trådar men vill säga en sak till moderatorerna...

 

BANNA ALLA P12:OR!!!!!

 

 

Ha en bra dag!

Finns faktiskt snälla P12:or också, som inte spammar...

 

Anyway, jag sätter en tunna skit på att Cookieman har blivit hackad av nån vän lr något, någon som vill sätta emot?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anmäld!

Jag vet att man inte ska skriva i sådana här trådar men vill säga en sak till moderatorerna...

 

BANNA ALLA P12:OR!!!!!

 

 

Ha en bra dag!

Finns faktiskt snälla P12:or också, som inte spammar...

 

Anyway, jag sätter en tunna skit på att Cookieman har blivit hackad av nån vän lr något, någon som vill sätta emot?

 

Jag sätter in emot.

Jag tror samma sak som dig i det här fallet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns både schyssta och FÖRJÄVLIGA P12. Och jag kan inte säga att det är lätt att vara p12 heller. Man blir 100% hackad på. Om än Cookieman har förtjänat det så betyder inte det att han gör det åt alla p12.

Det är skillnad på P12 och P12:a...

 

P12 = Pojke 12 år

P12:a = Det alla syftar på.

 

jacob_96: Varför ska bara Moderater ha en bra dag? Kan inte vi Sverigedemokrater, eller rent av sossarna få ha det? ;)

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...