360Xbox Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Jag måste då tipsa om filmen: Reglerna: 1. Always check your candy. 2. Never blow out a jack-o'-lantern before midnight. 3. Wear a costume. 4. Hand out sweets to trick-or-treaters. Trick r' Treat handlar om 4 skräck historier. The Principal The School bus massacer revisited Suprise Party Meet Sam Det som är så bra med filmen är att alla historier hänger ihop senare i filmen. Jag skulle kunna berätta jättemycket om historierna men vill inte spoila något. Jag berättar simpelt om vad dom handlar om. The Principal: En rektor som är seriemördare. The School bus Massacer Revisited: Det är några barn som åker buss, när dom märker att föraren tar en annan väg så blir en av dom galen, han tar över bussen och... Suprise Party: Det är om en 22-årig tjej som är oskuld, hon är desperat och sedan så ska hennes storasyster fixa en fest åt hon. Meet Sam: Sam är barnet på framsidan av fodralet, han är hos ne gubbe och "terroriserar han". Några förklaringar kanske lät konstiga, men det är svårt att berätta nått av dom utan att spoila. Min favorit är iallafall The School Bus Massacer Revisited: Redigerat 1 November 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Genre enligt IMDB- Komedi, Drama, Horror. Är den läskig :P ? Låter ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RyX3N Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag måste då tipsa om filmen: Reglerna: 1. Always check your candy. 2. Never blow out a jack-o'-lantern before midnight. 3. Wear a costume. 4. Hand out sweets to trick-or-treaters. Trick r' Treat handlar om 4 skräck historier. The Principal The School bus massacer revisited Suprise Party Meet Sam Det som är så bra med filmen är att alla historier hänger ihop senare i filmen. Jag skulle kunna berätta jättemycket om historierna men vill inte spoila något. Jag berättar simpelt om vad dom handlar om. The Principal: En rektor som är seriemördare. The School bus Massacer Revisited: Det är några barn som åker buss, när dom märker att föraren tar en annan väg så blir en av dom galen, han tar över bussen och... Suprise Party: Det är om en 22-årig tjej som är oskuld, hon är desperat och sedan så ska hennes storasyster fixa en fest åt hon. Meet Sam: Sam är barnet på framsidan av fodralet, han är hos ne gubbe och "terroriserar han". Några förklaringar kanske lät konstiga, men det är svårt att berätta nått av dom utan att spoila. Min favorit är iallafall The School Bus Massacer Revisited: Den är riktigt dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 ÅH, det får oss ju att förstå VARFÖR den är dålig Nicke0..förlåt mig, Ryss..RyX3N! Den är dålig, varför? Är den bara lam eller innehålller den rosa små ponnys med blå sockervadd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 En riktigt bra zombie film som jag tycker alla borde ha sett är Dawn of the Dead. Har sett den fyra gånger nu och tycker den är lika bra varje gång! Snackas om att en nr två är på rullande, men vi får se, kanske är en myt. Fanns ute på BD iaf. Skulle vara SWEET =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 (redigerat) Enda skräckfilmerna jag sett är : The Ring The Grudge 2 Nightmare on Elm Street 1, 2, 3 o 4 Redigerat 30 November 2009 av Piratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Genre enligt IMDB- Komedi, Drama, Horror. Är den läskig :P ? Låter ju bra. Det är lite komedi runt början, men sen blir filmen mer "seriös".Att det står drama förstår jag inte riktigt, men horror förstår jag. Filmen är läskig, det är några "pop-ups" som gör det läskigare. Det är då den bästa skräckfilmen jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Den bästa skräckfilm jag har sett är nog "1408" om den räknas som en skräckis eller thriller eller vad det nu är, tycker den var riktigt bra. Det är dock inte den ända jag har sätt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jurkyrkogården. (Ja, det ska stavas utan D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jurkyrkogården. (Ja, det ska stavas utan D) Jurtjyrkogården är trist.. "/ Tyckte den var lite för lam =D Det är ju inte direkt en skräckfilm, men Pennywise The Dancing Clown är nog orsaken till att clowner är så fucking hatade idag, Tim Curry är galet bra som Det. =D Måste fixa hem den ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Såg nån film på tv6 i lördags, som jag inte kommer på vad den heter, vet inte om den är skräck men det stog att den var skräck, men den var inte läskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag tyckte The Strangers var en bra film. Mot slutet blev den dock dålig, man bör ju se hur mördarna såg ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.