Skurken Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Vet inte vad den heter.. Har frågat några kompisar som inte var med och såg den, och dom säger IT, men när jag läser recensionen av boken så är det fel. Kan inte få tag i nån som var med och såg den just nu... Redigerat 11 December 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Låter som Amusement.. Men IT/Det är grym ;D Tim Curry är världens äckligaste clown :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Låter som Amusement.. Men IT/Det är grym ;D Tim Curry är världens äckligaste clown :0 Vad handlar Amusement om(förutom clownen)? Så jag kan jämföra med det jag såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Låter som Amusement.. Men IT/Det är grym ;D Tim Curry är världens äckligaste clown :0 Vad handlar Amusement om(förutom clownen)? Så jag kan jämföra med det jag såg. Kolla wikipedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 www.imdb.com kolla upp det (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Amusement är det! ;) Den var läskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Thriller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 (redigerat) Fick Stephen King's "Köplust" och undrar om den är något bra. Den är fortfarande i plasten och vill veta först om den är bra så att jag kan sälja den om den inte skulle vara det. Boken är riktigt bra så jag tycker du borde checka filmen. Såg nyss My Bloody Valentine... Värdelös... Likadant med Drag Me to Hell. Wrong Turn var dock ganska bra, men 2:an och 3:an är riktigt kassa. Redigerat 13 December 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Fick Stephen King's "Köplust" och undrar om den är något bra. Den är fortfarande i plasten och vill veta först om den är bra så att jag kan sälja den om den inte skulle vara det. Boken är riktigt bra så jag tycker du borde checka filmen. Såg nyss My Bloody Valentine... Värdelös... Likadant med Drag Me to Hell. Wrong Turn var dock ganska bra, men 2:an och 3:an är riktigt kassa. Drag Me to Hell är ju riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Haha, My bloody Valentine...prima underhållning! Men bra är den då inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Såg filmen Train. Den var ganska bra, lite konstig i vissa ställen men annars helt ok. 6/10. Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Öh, varför rekommendera en film som du ger betyget 6/10 till? Då får man känslan av att filmen är ganska tradig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.