LeetrN Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 (redigerat) Tjenare, min kompis har startat en ny service. adda [email protected] och säg ett username så skickar han pw till det (OBS!) hashade lössenord [Dont blame me!] Redigerat 1 November 2009 av LeetrN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vad är det för nåt? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vad är hashade lösenord? Sätter han hash på dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 aop md5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Enligt datornord så har du inget med irlc att göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag har ingenting med irlc att göra men IntellarN har hela databasen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Tur att man valde ett skojlösenord, om han verkligen har databasen dvs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Jag har ingenting med irlc att göra men IntellarN har hela databasen :Poch hur fick han den...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Vad är syftet med tråden? Onödig tråd, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg