Hoppa till innehåll

Prayer

Luxaxix

Rekommendera inlägg

Asså där det fanns Hills innan, så var där några stycken, och inte bara 2... Och dessutom finns det inget bra ställe att döda Moss giants på i F2p

I know, men bättre än 2 hill giants finns det. Men som sagt så dödar man inte en hill/moss giant på samma tid som man plockar 3 vanliga ben, inte en chans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

joho, nere i varrock kloaker finns det moss giant, men dom flesta f2p har inte leveln som krävs för att klara sig allt för länge mot moss giants

2 stycken Moss giants, där 20 spelare är 24/7? Knappast. Bättre på det stället med 3 moss giants och där man är själv. Jag kan klara mig ganska länge mot moss giants. Längre än jag orkar spela i sträck iallafall. Men än en gång går det inte fortare att döda 1 giant än att plocka 3 ben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

du tänker på edgeville dungeon, jag menar i samma kloak en av nycklarna till demon slayer finns

hur många f2p tror du egentligen känner till det stället?

Bin there, done that, bought the t-shirt.

Har varit där nere ett antal gånger och dödat red spiders. Det är minst 2 pers där varje gång.

Nej, jag tänker inte på Edgeville dungeon. Jag tänker på ett f2p ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså där det fanns Hills innan, så var där några stycken, och inte bara 2... Och dessutom finns det inget bra ställe att döda Moss giants på i F2p

I know, men bättre än 2 hill giants finns det. Men som sagt så dödar man inte en hill/moss giant på samma tid som man plockar 3 vanliga ben, inte en chans.

Du glömmer bort spawntiden, det e rätt drygt att stå och vänta på benen...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Du glömmer bort spawntiden, det e rätt drygt att stå och vänta på benen...

Om jag inte har helt fel så hinner man plocka ben, begrava dem och vänta 5-10 sekunder innan man går nästa runda. Var längesen jag var där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...