Hoppa till innehåll

Allsvenskan Är Slut, Vad Tyckte Ni?

Zhug

Rekommendera inlägg

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tycker det var jävligt gött att aik tog guldet :) Annars har de varit en rätt nervös tid i allsvenskan. Håller på GAIS, så det var ju nära att vi hamna under sträcket. Fast de löste sig tillslut :) Allt blev så jävla perfekt, aik tog guldet och inte blåvitt, öis åkte ur. Fast det är lite tråkigt att öis åkte :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det var jävligt gött att aik tog guldet :) Annars har de varit en rätt nervös tid i allsvenskan. Håller på GAIS, så det var ju nära att vi hamna under sträcket. Fast de löste sig tillslut :) Allt blev så jävla perfekt, aik tog guldet och inte blåvitt, öis åkte ur. Fast det är lite tråkigt att öis åkte :P

Yes, då var jag inte den ända gaisarn :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

UNnamed: Luring. Jag är randig, men andra färger.

Jag var positiv efter 45 minuer i Göteborg, sen efter 10 minuter eller nått försvann hoppet. IFK Pressade ju för hårt i första , tappade stinget och kunde inte ens hålla emot. Välförtjänt AIK, men Bajen ska fan inte ner, ner med BP och DIF. =D

Sen kan jag skriva ett fett FUCK YOU. till alla som säger att IFK suger. De kom tvåa fast de tappade Söder, Johansson ( SKador) och Wernbloom och BJärsmyr som var två sjukt viktiga kuggar i laget. Imponerande, men tyvärr var äckliga de råttorna värda guldet.

IFK Göteborg är inte alls värda guldet, även om ni förlorade spelare som Wernbloom osv. Ni flyttade stolpar, är ni då värda guldet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TekkenWarrior

UNnamed: Luring. Jag är randig, men andra färger.

Jag var positiv efter 45 minuer i Göteborg, sen efter 10 minuter eller nått försvann hoppet. IFK Pressade ju för hårt i första , tappade stinget och kunde inte ens hålla emot. Välförtjänt AIK, men Bajen ska fan inte ner, ner med BP och DIF. =D

Sen kan jag skriva ett fett FUCK YOU. till alla som säger att IFK suger. De kom tvåa fast de tappade Söder, Johansson ( SKador) och Wernbloom och BJärsmyr som var två sjukt viktiga kuggar i laget. Imponerande, men tyvärr var äckliga de råttorna värda guldet.

Alla har ett lag i allsvenskan man hejar på. Det finns inget DU kan göra åt. Varför använder du ovårdat språk? Inse, alla har ett favoritlag inom allsvenskan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...