Ryssfemma Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Har inget och se fram emot nästa år, kommer kanske va Stockholms sämsta fotbollsår. Men Assyriska kanske åker upp och det tillhör mig en del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Stockholmslagen både vann och åkte ut. Vad säger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Stockholmslagen både vann och åkte ut. Vad säger man? 1st u r leik. EW. Then u r leik. YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Tycker faktiskt IFK förtjänade guldet mer än AIK pga av att IFK är ett av de få lagen som vågar satsa på talanger ifrån de unga ledsen! :) AIK vann guldet på lånade pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Tycker det var jävligt gött att aik tog guldet :) Annars har de varit en rätt nervös tid i allsvenskan. Håller på GAIS, så det var ju nära att vi hamna under sträcket. Fast de löste sig tillslut :) Allt blev så jävla perfekt, aik tog guldet och inte blåvitt, öis åkte ur. Fast det är lite tråkigt att öis åkte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Men Gais gjorde mer mål än vinnande AIK :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Ehlen o ehlen! Klart att man visste att AIK skull få guld! Madingo tatuerade in guld 2009 på sin rygg 2 dagar innan finalmatchen! Det kallar jag en bestämd speare! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Tycker det var jävligt gött att aik tog guldet :) Annars har de varit en rätt nervös tid i allsvenskan. Håller på GAIS, så det var ju nära att vi hamna under sträcket. Fast de löste sig tillslut :) Allt blev så jävla perfekt, aik tog guldet och inte blåvitt, öis åkte ur. Fast det är lite tråkigt att öis åkte :PYes, då var jag inte den ända gaisarn :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag fick lite Gaisfeelings när ni piskade HBK haha, fyfan vad jag ska mobba hela klassen om jag blir frisk imorn. : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Mjo, jag hejar på Häcken och som nykomlingar i ligan är prestationen grymt bra. AIK förtjänade väl guldet men hade varit roligare om ett annat göteborgslag även om det inte var Häcken tog guldet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 UNnamed: Luring. Jag är randig, men andra färger. Jag var positiv efter 45 minuer i Göteborg, sen efter 10 minuter eller nått försvann hoppet. IFK Pressade ju för hårt i första , tappade stinget och kunde inte ens hålla emot. Välförtjänt AIK, men Bajen ska fan inte ner, ner med BP och DIF. =D Sen kan jag skriva ett fett FUCK YOU. till alla som säger att IFK suger. De kom tvåa fast de tappade Söder, Johansson ( SKador) och Wernbloom och BJärsmyr som var två sjukt viktiga kuggar i laget. Imponerande, men tyvärr var äckliga de råttorna värda guldet. IFK Göteborg är inte alls värda guldet, även om ni förlorade spelare som Wernbloom osv. Ni flyttade stolpar, är ni då värda guldet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 UNnamed: Luring. Jag är randig, men andra färger. Jag var positiv efter 45 minuer i Göteborg, sen efter 10 minuter eller nått försvann hoppet. IFK Pressade ju för hårt i första , tappade stinget och kunde inte ens hålla emot. Välförtjänt AIK, men Bajen ska fan inte ner, ner med BP och DIF. =D Sen kan jag skriva ett fett FUCK YOU. till alla som säger att IFK suger. De kom tvåa fast de tappade Söder, Johansson ( SKador) och Wernbloom och BJärsmyr som var två sjukt viktiga kuggar i laget. Imponerande, men tyvärr var äckliga de råttorna värda guldet. Alla har ett lag i allsvenskan man hejar på. Det finns inget DU kan göra åt. Varför använder du ovårdat språk? Inse, alla har ett favoritlag inom allsvenskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.