Luxaxix Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Har under en period stört mig på att man inte kan ha större avatarer än 20kb. De jag vill ha ligger i jpeg format, med absolut lägsta kvalitéen (Ser fruktansvärt ut) och ligger på 30-40kb+ Vad sägs om att användare som har högre rank än 2? 3? eller kanske varit medlemmar i ett år/halvår kan få ha större avatarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 Det var inte längesen vi hade 12 kb som gräns, så jag tror inte det höjs igen på ett tag. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 tycker också att man borde få ha bilder i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 tycker också att man borde få ha bilder i signaturen.Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 tycker också att man borde få ha bilder i signaturen.Wtf? Han tycker att man borde få ha bilder i signaturen, som jag me tycker.Fast jag har en.. Fastän jag inte är FuskaVIP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 tycker också att man borde få ha bilder i signaturen. Wtf? Han tycker att man borde få ha bilder i signaturen, som jag me tycker.Fast jag har en.. Fastän jag inte är FuskaVIP! Jojo, så långt förstod jag med, dock handlade tråden om Avatarer och inte signaturer ffs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Luxaxix vill alltså ha en förhöjning när det gäller KB storleken på avatarer. Får hålla med, 20 KB är verkligen för lite. Bör höjas till 30 eller något dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Luxaxix vill alltså ha en förhöjning när det gäller KB storleken på avatarer. Får hålla med, 20 KB är verkligen för lite. Bör höjas till 30 eller något dylikt. Nej, jag vill ha en höjning på storleken. Inte KB storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Luxaxix vill alltså ha en förhöjning när det gäller KB storleken på avatarer. Får hålla med, 20 KB är verkligen för lite. Bör höjas till 30 eller något dylikt. Nej, jag vill ha en höjning på storleken. Inte KB storleken. Du tyckte storleken på KB-storleken var för liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) VIPs kan väl ha högre? Redigerat 3 November 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 3 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Luxaxix vill alltså ha en förhöjning när det gäller KB storleken på avatarer. Får hålla med, 20 KB är verkligen för lite. Bör höjas till 30 eller något dylikt. Nej, jag vill ha en höjning på storleken. Inte KB storleken. Du tyckte storleken på KB-storleken var för liten? Förklara gärna vad KB-storlek är för något :S Det jag syftar på är hur mycket minne den får ta, d.v.s Byte-storleken/minnesstorleken om jag ska förtydliga mig. Redigerat 3 November 2009 av Luxaxix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Luxaxix vill alltså ha en förhöjning när det gäller KB storleken på avatarer. Får hålla med, 20 KB är verkligen för lite. Bör höjas till 30 eller något dylikt. Nej, jag vill ha en höjning på storleken. Inte KB storleken. Du tyckte storleken på KB-storleken var för liten? Förklara gärna vad KB-storlek är för något :S Det jag syftar på är hur mycket minne den får ta, d.v.s Byte-storleken/minnesstorleken om jag ska förtydliga mig. KB = KiloBytes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.