Zamok Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Min kompis ska sälja sitt psp med tillbehör, 5 spel och väska/fodral för 800-900kr ska jag köpa svara fort innan någon annan köper den är ni snäll. Tack i förhand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Ditt val :) Det är inte vi som bestämmer över dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 KÖP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Köp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 5 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Egentlien var min fråga är det värt det glömde skriva det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 (redigerat) Det är det ju du som bestämmer, men vilken version är det? 1000/2000/3000? Jag antar att det inte är ett GO? :P Redigerat 5 November 2009 av Fender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Köp ifall det är några bra spel till den. Bra spel! ________ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det är en psp light eller något sånt och det är några bra spel till den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Fråga vilken version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Det är en psp light eller något sånt och det är några bra spel till den.Då antar jag att det är 2000, då är det värt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zamok Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Ok kanske ska köpa den på söndag. Vi får se, tack för att ni svarade :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 mitt tips är att övertala din kompis till att behålla sin PSP och köp en sprillans ny istället så kan ni spela tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg