Viruz256 Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Jag har köpt en ny mus, men problemet är det att var gång jag startar datorn, får jag gå in på inställningarna, och ändra till "förbättra pekarens precision", någon som vet vad det är för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Är den trådlös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Nope, det är en vanlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 äre sensen du ändrar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 äre sensen du ändrar eller?Nej, den håller sig på max, det är inställning, "förbättra pekarens precision", som man ändrar på samma ställe som sensen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Kan ju vara så att musen har en integrerad profil som inte är inställd så du vill ha den. Borde väl ha en medföljande cd med program och drivrutiner isså fall. Vad är det för mus du har? Redigerat 7 November 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 (redigerat) Det funkar nu, har fått rätt på det, tråden kan låsas Redigerat 13 November 2009 av Viruz256 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.