Gäst Link^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 jag ligger på sista bossen men e det nånn som har ett bra tips på hur man dödar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Det är bara att attacker på den där knölen ; JAG HAR KLARAT DET!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Jag vet att man ska attackera knölen men det är jobbigt med dom där bollarna som bara ploppar upp som man ska hoppa på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Det heter Sonic ADVENTURE 2: Battle. Föresten det är inte sista bossen. Sista bossen är i rymden med Super Sonic Och Hyper Shadow. Det är bara homig attacka dom som man gjorde i Metal Harbor på vissa fiender Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Det heter Sonic ADVENTURE 2: Battle. Föresten det är inte sista bossen. Sista bossen är i rymden med Super Sonic Och Hyper Shadow. Det är bara homig attacka dom som man gjorde i Metal Harbor på vissa fiender Men lol man fattar jue! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 sista bossen är ju så j*vla lätt XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Är det du eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 ja de e jätte lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Att besegra Kakanrott ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Varvade det för jätte länge sen lånade av en kompis och så varvade jag det på en vecka typ. ehhm jag har för mig att det är bara att trycka fram typ så svävar man på dem :S testa det jag klarade det jätte lätt iallfall. (varvade det åt min kompis sen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 sista bossen är lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 Kör den på Hard Mode... om det gick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg