dMil Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Hej Jag har nyss lanserat en ny webbsida med onlinespel som man kan spela när man har tråkigt osv. Jag håller på att marknadsföra den just nu så jag tänkte att jag kunde dela med mig av den här på fuska.se också. Jag har testat alla spel själv innan jag lagt upp dom så jag har bara valt dom som är roligast :D Här är sidan iallafall: http://www.decgames.com Säg gärna till om ni hittar nått ni tycker ska förbättras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Designen var inte särskilt snygg enligt mig. Spelen är det svårt att säga något om eftersom att de är kopierade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Designen var cool (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Denna tråd ska nog vara i "Feedback" subforumet under "Grafik Och Programmering". Annars, så tycker jag att du borde välja en ljusare backgrund (en snygg nyans vit). Du som gjort sidan helt själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Går nog hellre till Newgrounds. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dMil Skrivet 12 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2009 (redigerat) Denna tråd ska nog vara i "Feedback" subforumet under "Grafik Och Programmering". Annars, så tycker jag att du borde välja en ljusare backgrund (en snygg nyans vit). Du som gjort sidan helt själv? Okej, såg inte det forumet :D Valde en mörkare layout eftersom jag brukar bli så irriterad av ljusa sidor. Jag har gjort designen själv, dock inte så mycket av kodningen. Redigerat 12 November 2009 av dMil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.