D48 Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Bumpar lite nu så alla nya medlemmar på fuska.se får en chans att se:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Vill man slippa mig så är Imba en bra plats, jag blev bortröstad av dess medlemmar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Inte alls... Ingen kunde veta vart du ville komma med din omröstning. Du får re-joina om du vill. kommer att släppa in dig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Gick med där nyss, det är en spamgrupp? Varför gå med när det inte ens finns en vettig tråd att skriva i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Inte alls... Ingen kunde veta vart du ville komma med din omröstning. Du får re-joina om du vill. kommer att släppa in dig :) Nä, palla, Imba är det mest meningslösa jag sett på fuska.se. det är en spamgrupp? Korrekt. Varför gå med när det inte ens finns en vettig tråd att skriva i?Det undrar jag med, det var därför jag lämnade Imba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Varför gå med när det inte ens finns en vettig tråd att skriva i?Det undrar jag med, det var därför jag lämnade Imba. Gick ur, orkar inte ödsla min tid på en spamgrupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Åh, men det är ju mysigheten i gemenskapen* som gör det värt det hela! * i det här fallet ca 5 pers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Varför gå med när det inte ens finns en vettig tråd att skriva i? Det undrar jag med, det var därför jag lämnade Imba. Gick ur, orkar inte ödsla min tid på en spamgrupp. *skriv inte det här... Ni ger min grupp dåligt rykte!* hehe. aja. Synd att ni inte trivdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 *skriv inte det här... Ni ger min grupp dåligt rykte!*Jag tycker då att den verkar fixa det alldeles utmärkt på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 23 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 *skriv inte det här... Ni ger min grupp dåligt rykte!*Jag tycker då att den verkar fixa det alldeles utmärkt på egen hand. Tackar man tackar. Nu ska vi inte vara så mycket off-topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Okej då, jag kan bidra med en liten beskrivning av gruppen: IMBA Imba är en spamgrupp med endast ett syfte; att spammas i. Majoriteten av trådarna handlar inte om någonting utan skapades av användare som inte hade något att göra och tänkte "Jag kan skapa ett nyutt ämne i Imba och skriva ASD!". Försöker man skriva en seriös tråd, så blir den sönderspammad, och folk tycker att det är roligt. Många använder imba som en plats att capsa fula ord till folk på, det är tydligen mycket underhållande för vissa individer. ______________________________________________________________________ Kan säga mer om Imba, men det skulle ju vara en kort beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 Varför gå med när det inte ens finns en vettig tråd att skriva i? Det undrar jag med, det var därför jag lämnade Imba. Gick ur, orkar inte ödsla min tid på en spamgrupp. *skriv inte det här... Ni ger min grupp dåligt rykte!* hehe. aja. Synd att ni inte trivdes. Det jag sa var att det var en spamgrupp. Betyder inte att alla hatar spamgrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.