Lynott Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 har koncentrations svårigheter så jag håller alltid på med något :P därför är mitt golv alltid stökigt, tar upp saker som jag leker med och sedan tappar, tar upp något nytt, samma sak xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag kan typ knäcka alla kroppsdelar (fingrar, tår, nacke, öra :huh: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Jag kan typ knäcka alla kroppsdelar (fingrar, tår, nacke, öra :huh: ) fingrar, alla tår och nacke kan jag också, men öra :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Petar i näsan omedvetet ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 har koncentrations svårigheter så jag håller alltid på med något :P därför är mitt golv alltid stökigt, tar upp saker som jag leker med och sedan tappar, tar upp något nytt, samma sak xD Haha, samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Att jag biter på naglarna. Hållit på med det i nu sex år och försökt sluta men det går inte. Hade en gång slutat och dem växte rejält men började igen. Va äre fö fel på det? Jag gör det också btw. Fan nu måste jag komma på nån vana jag har själv ju. Aha här är en. Stoppar in handen innanför byxorna när jag sitter vid datorn. Ungefär såhär: http://www.mudkicker.com/wp-content/upload...y_vs_chobot.jpg Samma vana har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Brukar sitta och "trumma" med fingrarna (händer omedvetet) vet inte vrf jag gör det Jag är fucking insane på att trumma med mina fingrar! Det är bara någon reflex som jag har. o.O På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen. Haha 100% här också. Brukar ibland när jag har tråkigt gå till köket öppna kylskåpet sen kolla 2 sek sen stänga. aa... Ibland gör jag det igen.. Har massor av vanor... Trummar ibland omedvetet.. Ibland går jag och stänger dörren omedvetet när den inte är stängd. Och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Brukar knäcka mina fingrar ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Brukar gå o kolla i kylskåpet för jag känner mig sugen på nått (Antagligen) utan att ta nånting om det nt finns nått gott, stänga det och gå igen. Efter jag lyssnat på allt från techno till hardstyle brukar jag liksom ha kvar rytmen (Lr vad man ska säga) och sitta och röra på kroppen, typ benen eller fötterna. Fast jag tycker det är rätt skönt endå så. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Petar i näsan omedvetet ibland.petar du i näsan vid 14 års ålder? inget ont, gjorde samma sak när jag var 7 år ont: brukar knäcka fingrarna ibland Redigerat 17 December 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Petar i näsan omedvetet ibland.petar du i näsan vid 14 års ålder? inget ont, gjorde samma sak när jag var 7 år ont: brukar knäcka fingrarna ibland Ja, nåt fel?! Hehe :3 Ja, jag petar näsan xD Glömde förresten säga att jag knäcker fingrar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Petar i näsan omedvetet ibland.petar du i näsan vid 14 års ålder? inget ont, gjorde samma sak när jag var 7 år ont: brukar knäcka fingrarna ibland Jag petar också i näsan ibland och biter på naglarna samt knäcker fingrarna ibland också. Det är inget ovanligt att peta i näsan. :3 Det är en reaktion man får i näsan och därför gör man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.