4dd3aCiD Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Ovanor menar TS? Bita på naglarna, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex.Någonsin testat att knäcka tårna? Det är min favorit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Jag har väldigt mycket löst brosk i armbågen och när jag vevar med underarmen (inte biceps) så knakar det utav helvete. Rätt kul att sträcka ut sig när någon lärare har genomgång så hörs knakandet över hela rummet. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex.Någonsin testat att knäcka tårna? Det är min favorit... Yeap, det har jag^^ Min högra stortå är lite cp, jag kan knäcka den hur länge som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Har bitit på naglarna, men det har jag lyckats sluta med genom ren viljekraft (what an achievement lol) För tillfället kan jag bara komma på att när jag stöter mig i någonting icke levande så andas jag in och gör samtidigt ett vasst läte istället för att säga "aj" eller liknande, som jag gör när jag t ex blir trampad på foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 29 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2010 Ah, glömde nämna jag "knäcker" ryggen, nacken och fingrarna :P asskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2010 Jag har en tendens att säga "Va?" om någon pratar med mig innan min hjärna har förstått vad personen har sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schnider Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Herregud, istället för att citera en person tretton gånger kan man ju skriva en fin rad själv. Har en tendens att bita mina naglar ellet yttersta biten av min hud på knogarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 (redigerat) Har några... Ibland när jag har tråkigt och är rastlös brukar jag gå till köket och öppna och sen stänga kylskåpet...Detta går ju ganska snabbt eftersom jag inte kollar i kylskåpet ens. Brukar trumma med händerna på lektionen... Och i skolan när jag är nervös så brukar jag alltid höja på axlarna, Omedvetet. Och sist men inte minst, varje gång jag hör en låt så måste jag börja imitera den med halsen, oMEDVETET :o Redigerat 8 Februari 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2010 Brukar gå till köket och leta efter godsaker. Men jag hittar inget, Men ändå så kommer jag igen efter 5 minuter och letar igen. Sen så kollar jag igen 5 minuter efter, Och så kan det hålla på ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.