Hoppa till innehåll

Vanor

asabrasa

Rekommendera inlägg

• Svar 152
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Har börjat knäcka lite allt möjligt på kroppen nu på senaste tiden, framför allt nacke och fingrar men om jag har tur kan ryggen knäckas också, ryggknäck = better than sex.

Någonsin testat att knäcka tårna? Det är min favorit...

Yeap, det har jag^^ Min högra stortå är lite cp, jag kan knäcka den hur länge som helst...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har bitit på naglarna, men det har jag lyckats sluta med genom ren viljekraft (what an achievement lol)

För tillfället kan jag bara komma på att när jag stöter mig i någonting icke levande så andas jag in och gör samtidigt ett vasst läte istället för att säga "aj" eller liknande, som jag gör när jag t ex blir trampad på foten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har några...

Ibland när jag har tråkigt och är rastlös brukar jag gå till köket och öppna och sen stänga kylskåpet...Detta går ju ganska snabbt eftersom jag inte kollar i kylskåpet ens.

Brukar trumma med händerna på lektionen...

Och i skolan när jag är nervös så brukar jag alltid höja på axlarna, Omedvetet.

Och sist men inte minst, varje gång jag hör en låt så måste jag börja imitera den med halsen, oMEDVETET :o

Redigerat av MetalKungen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Brukar gå till köket och leta efter godsaker.

Men jag hittar inget, Men ändå så kommer jag igen efter 5 minuter och letar igen.

Sen så kollar jag igen 5 minuter efter, Och så kan det hålla på ett tag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...