Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Hur fan lyckas man med det? Jag biter ju inte av dom helt, men det är ju typ skinnet på tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Fattar fortfarande inte hur du lyckas med det. Fett svårt ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Fattar fortfarande inte hur du lyckas med det. Fett svårt ju. Inte alls o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) biter av kött i hela flabben Redigerat 17 November 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Biter alltid på naglarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet? kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er? Jag andas och blinkar omedvetet. Lärde mig det när jag var ung tror jag. En annan vana är väl att torka mig om näsan som om jag vore förkyld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Av nån puckad anledning blir jag alltid sugen på att jaga duvor när jag ser dem, har blivit lite bättre på sista tiden. ;: Och om jag ser en katt brukar jag alltid mjau:a på den. :P Haha lol! Jag har själv inga vanor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Måste alltid sitta o höja sensetivityn på musen när jag sitter vid datorn, random trycka på plussknappen alltså(mx518) osså får jag alltid små ryck och högerklickar jävligt ofta xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet? kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er? Jag andas och blinkar omedvetet. Lärde mig det när jag var ung tror jag. En annan vana är väl att torka mig om näsan som om jag vore förkyld. alla andas och blinkar omedvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet? kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er? Jag andas och blinkar omedvetet. Lärde mig det när jag var ung tror jag. En annan vana är väl att torka mig om näsan som om jag vore förkyld. alla andas och blinkar omedvetet. Är du säker? Jag som alltid trodde alla gjorde det av sarkasm. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Sen biter jag alltid av skinnet på underläppen, riktigt dålig vana =/ Händer mig med. Till slut gör det ont och så smakar det blod. :o Jag har en liknande vana som är betydligt värre; bita av smaklökar av tungan. Det borde svida lite. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Röra på högra benet konstant i en farlig hastighet.Det gör fan jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.