Rickard Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 ok jag slikar okså om händerna när jag äter chips men jag tvetar händerna efter som jag vill inte ha svininfluensa nåra har döt av det :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 ok jag slikar okså om händerna när jag äter chips men jag tvetar händerna efter som jag vill inte ha svininfluensa nåra har döt av det :rambo: Ja jag gör det också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Vem vill ha fettiga händer >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 ok jag slikar okså om händerna när jag äter chips men jag tvetar händerna efter som jag vill inte ha svininfluensa nåra har döt av det :rambo:Det gör ingen skillnad om du slickar på dem först och sen tvättar händerna >_> Du har redan fått i dig viruset isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Om jag äter chips drar jag av det på byxorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Jag räknar 3x1, 3x2, 3x3, 3x4 osv resultat efter resultat i huvudet. Anger resultat efter resultat, andra beräkningar också i takt med varje steg jag går. Sjukt irriterande! Btw, roliga är att ingen har talat om att onanering är deras vana xD Redigerat 25 November 2009 av Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet? kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er? Btw, roliga är att ingen har talat om att onanering är deras vana xD Därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Onanera ;| (dock inte omedvetet) säga "tack för maten" nästan varje gång jag har ätit något,gäller även chips,bullar etc.(dock inte omedvetet) bita på naglarna Redigerat 29 November 2009 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 hmm, har säkert massa vanor, men kan inte komma på någon såhär på rak arm :o Fast här är lite ovanor jag har: Börjar pilla med öronen när jag blir trött (har gjort det ända sedan jag var nyfödd) Börjar suga på underläppen när jag är på väg att somna Pratar ibland lite för mycket Knäcker nacken när jag har tråkigt (har en ryggskada så nacken stelnar för mig) Svävar iväg i mina dagdrömmar, och sedan kan jag börja prata om det jag drömmer om som det vore en ljudbok Pratar i sömnen ( svarar på frågor osv.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 jag gillar att dela saker med 0. det är kul ;] nejmen, pratar i sömnen fick jag veta att jag gör.. väckte tjejen som jag sov brevid. vadå pinsamt? :< hoppas jag inte sa något wierd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Tips, för alla som vill sluta bita på naglarna så finns det medel på apoteket som man kan sätta på naglarna och det smakar skit äckligt. >.< Fick mig att sluta iaf. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 @ Rullis, hehe, ingen fara, tjejer brukar ju tycka att sånt är gulligt,, fast kanske inte om du skriker eller nått sånt då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.