WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 ANtar att du hört den men Tnt-Doubledutch?Jupp, gillar den inte så mycket. Jag tänkte att "MetalKungen" som påstår sig vara så bra på musik skulle svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 ANtar att du hört den men Tnt-Doubledutch?Jupp, gillar den inte så mycket. Jag tänkte att "MetalKungen" som påstår sig vara så bra på musik skulle svara. Antar att du även har hört Showtek-Dominate också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Antar att du även har hört Showtek-Dominate ocksåJa :P Min tur att ta fram en låt du inte hört då... Davide Sonar - Believe? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 11 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än. Madness av W4!D!5? What you need av NevoX ? tha horror move av psycophyte ? Någon av dom kanske ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Antar att du även har hört Showtek-Dominate ocksåJa :P Min tur att ta fram en låt du inte hört då... Davide Sonar - Believe? :) HAr den som väckarklocka X) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 11 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 har du nå tips på folk som gör remixer på alice in videolands låtar? Nej tyvärr Jag gillar bachata. Kan du hjälpa mig hitta någon bra låt? Zacarías Ferreira - Si Tu Me Dices VenYoskar Sarante - Esta Vida Kiko Rodriguez - Bandida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) HAr den som väckarklocka X) Haha^^ då tar vi en nyare låt, D-Block & S-te-Fan - The Human Soul :) Jag gillar hardstyle, har du något tips? hört nästan alla låtar som finns redan så tipsa om nyare bra låtar som jag inte hunnit höra än. Madness av W4!D!5? What you need av NevoX ? tha horror move av psycophyte ? Någon av dom kanske ? :P Faktiskt inte hört talas av någon av dem :) lyssnar nu. edit: inte så bra, den med Nevox var ju jumpstyle dessutom. Redigerat 11 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 11 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 80-tals new wave och disco. Chop chop! Orchestral Manoeuvres in the Dark - Electricity 80-tals new wave och disco. Chop chop!Orchestral Manoeuvres in the Dark - Electricity Loggar ut nu så kan inte svara på mer ska dra ner och spela lite xbox 360... onT: Ett låttips till alla är : Guns N Roses - Don't cry ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Vill ha deathcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 (redigerat) Skulle vilja ha tips på trance-låtar som liknar denna, Hittade den för flera månader och har sökt efter trance sen dess och bara råkat hitta en annan bra trancelåt (som inte finns på youtube). Och denna är helt ok Redigerat 11 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 KISS, Guns N' Roses och många fler. ; > Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 11 November 2009 Rapport Dela Skrivet 11 November 2009 Tupac for life mdf! :lol: :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.