Rullis Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/images12.jpg Detta är shelgon va? Japp...det e Shelgon.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 asså man kan få kingdra på alla och kan nån rita en riktnings guide till den dragontamern vid forsarna....? snälla! och vem har ente Salamence... den e skitenkel att få... jag har fångat 5 bagon för att se om nån hade dragon scale! INGEN hade det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det kanske är sällsynt att någon har det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 jag fångade en gong en bagon med non grej tror de va dragon scale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 det e den enda sak den kan ha... dragon scale eller inget... men ni hade fel hahahahaha!! han dragontamern i meteor falls har fått en bagon på lv 48 på mitt och jag skulle ente bli förvånad om den utväcklats tills nästa match.... hahahaha! :D tränar upp en Lomber med theif... den e på 40.. hade en som va på 52 men jag råkade ta bort theif från den när jag skulle hjälpa en kille! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (redigerat) Synd! Men dragon tamer har ju bara Altaria! Redigerat 17 April 2004 av krillo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 (redigerat) ja men nästa gång du möter den tar den först fram en bagon i lv 48 och sen två altaria i 48!!snart ska jag möta han med Shelgon! Redigerat 20 April 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg