Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Var hittar man Waterfall? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 I Cave of Origin... den ligger på den ön som man måste dyka för att komma in i... kommer ente ihåg namnet... *trodde jag kunde alla* det är iallafall den grottan man möter Groudon/Kyogre... snälla svara i min tråd om Dragon Tamern...! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Nej det är jue DIVE! Var hittar man Waterfall??! SVARA! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanthe Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 i cave of orgin hittade jag den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 15 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Eller jag bara skoja :P heheeh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Dive=Steven.,, WaterFall=CAve Of Origin.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 Dive=Steven.,, WaterFall=CAve Of Origin.. japp ok nu vet alla vad dom vill veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 vet nå hur man kommer till pcidfillog staden.... jag vill verkligen veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viktor92 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 I Cave of origin så hittar du waterfall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon fantasten Skrivet 16 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2004 vet nå hur man kommer till pcidfillog staden.... jag vill verkligen veta har du kommit till ever grande city? i så fall ska du ner för vattenfallet och sen bara rakt väster ut :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg