Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Tjaba!!

Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please!

/S

Skrivet

Tjaba!!

Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please!

/S

=)

Skrivet

Tjaba!!

/S

=)

Vadå?

Skrivet

fnns inget, fast det kanske kommer ut ett fast då är det till 360 :)

Hur vet du att det inte kommer till 360,PC och ps3?

Finns ju BMX XXX. Dock inte helt säker om det finns till ps3

Skrivet

fnns inget, fast det kanske kommer ut ett fast då är det till 360 :)

Hur vet du att det inte kommer till 360,PC och ps3?

Finns ju BMX XXX. Dock inte helt säker om det finns till ps3

Det är ju från stenåldern, finns till cube, ps2 & xbox
Skrivet

Tjaba!!

/S

=)

Vadå?

Han menar att du först säger att det är din lillebrorsa som vill ha spelet, sen säger du att du skulle tycka det vore coolt med ett BMX spel. Han indikerar att du inte har någon lillebrorsa som vill ha spelet, utan det är du som vill ha det, men vill inte skämmas inför alla på forumet.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...