Rhino Skrivet 11 November 2009 Rapport Skrivet 11 November 2009 Tjaba!! Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please! /S Citera
Luxaxix Skrivet 11 November 2009 Rapport Skrivet 11 November 2009 Tjaba!! Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please! /S =) Citera
Rhino Skrivet 12 November 2009 Författare Rapport Skrivet 12 November 2009 Tjaba!! Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please! /S =) Vadå? Citera
Gäst patrikking Skrivet 13 November 2009 Rapport Skrivet 13 November 2009 fnns inget, fast det kanske kommer ut ett fast då är det till 360 :) Citera
Gäst 40200 Skrivet 16 November 2009 Rapport Skrivet 16 November 2009 fnns inget, fast det kanske kommer ut ett fast då är det till 360 :)Hur vet du att det inte kommer till 360,PC och ps3? Finns ju BMX XXX. Dock inte helt säker om det finns till ps3 Citera
Hivee Skrivet 16 November 2009 Rapport Skrivet 16 November 2009 fnns inget, fast det kanske kommer ut ett fast då är det till 360 :)Hur vet du att det inte kommer till 360,PC och ps3? Finns ju BMX XXX. Dock inte helt säker om det finns till ps3 Det är ju från stenåldern, finns till cube, ps2 & xbox Citera
Gäst Fender Skrivet 16 November 2009 Rapport Skrivet 16 November 2009 Tony hawk american wasteland med bmx. :lol: Jag kan inte komma på något annat. Citera
ExorZ Skrivet 16 November 2009 Rapport Skrivet 16 November 2009 Tjaba!! Finns det nåt coolt bmx spel? min lillebrosa undrade det och skulle vara kul om det fanns det! (Till ps3). skulle va schyst om någon kunde berätta om det fanns nåt. skulle vara coolt med ett bmx spel. så? snääälla antingen PM'ar ni mej eller så skriver ni här! please! /S =) Vadå? Han menar att du först säger att det är din lillebrorsa som vill ha spelet, sen säger du att du skulle tycka det vore coolt med ett BMX spel. Han indikerar att du inte har någon lillebrorsa som vill ha spelet, utan det är du som vill ha det, men vill inte skämmas inför alla på forumet. Citera
Lillasyst3r Skrivet 17 November 2009 Rapport Skrivet 17 November 2009 kan bara 2 st och de är till ps1 dock najs är dom, Dave mirra och matt Hoffmans pro bmx Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.