DonaldDuck Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Gör en Linux-grupp. >=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Grammatikgrupp kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) Slå ihop de två idéerna så får ni en redigerings- och animeringsgrupp. :)Låter som ett bra förslag! Någon som kommer på ett bra namn till gruppen? Vill gärna också veta om det finns intresse! Redigerat 17 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Någon som kommer på ett bra namn till gruppen?Redigerings- och animeringsgruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Förslag: En plats för petolvorna där de kan vara Namn: Pokemon Gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Förslag: En plats för petolvorna där de kan vara Namn: Pokemon Gruppen Inte länge sen du var en "pe tolva", och "ordspråket" p12a betyder inte att dom måste vara 12 år, antingen vill man vara en i gänget och säger p12or och p12a till allt, eller så möter man någon som beter sig barnsligt och säger p12a. Vilket "En plats för petolvorna där de kan vara Namn: Pokemon Gruppen" tycker jag är väldigt barnsligt. Men åh andra sidan kan du ju också mena; en grupp för 12 år gamla pojkar som handlar om Pokémon. Äsch, antar att det är så du menar, skulle aldrig tro att du skulle vara så omogen att tro 12 åringar inte är mognare än dig :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Förslag: En plats för petolvorna där de kan vara Namn: Pokemon Gruppen Och du får självklart vara Supermoderator i en sådan grupp.För mentalt verkar du ju fan vara mer efterbliven än vissa "p12or". Förresten http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1592952 Redigerat 18 November 2009 av Vega Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Den kan hetta Videoredigerings/youtube Gruppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) =P Ja jag gillar pokemon. Men de flesta som gillar pokemon är 12 eller yngre. Jag menar tolvåriga pojkar, inte det andra ni syftar på. Det där med att jag verkar vara mer efterbliven än en p12a kan jag ta. Orka bry sig om vad nån okänd person tycker om en. :zzz: Jag är barnslig av mig, men visar det helst inte irl, så då tar jag och visar det någon annan stans. Antagligen har jag visat det här. Var ju heller inte seriös med gruppen om det nu var någon som trodde det. >_> Redigerat 18 November 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Ska göra en Redigering/Animeringsgrupp! Edit: måste bara vänta tills jag har laddat telefonen. Redigerat 18 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.