msa Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 (redigerat) hej, skaffade lockerz för nån vecka sen men hur jag än gör så får jag inte nå ptz:as svarar dagligen på frågorna och det står att jag får 2 ptz och det "klingar" till, men sedan när jag kollar på räknaren så står det 0, nån som vet vad problemet är? Redigerat 13 November 2009 av msa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 November 2009 Rapport Dela Skrivet 13 November 2009 Verkar vara en bugg. Det har tydligen varit så för de nya medlemmarna förut också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 fan.. vad ska man gö då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 1. Lägg ner skiten (Bästa tipset) 2. Antar att du vill samla meningslösa poäng som du ändå aldrig kommer kunna köpa något för (Been there, done that, bought the t-shirt), så du får väl maila administratörerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 alternativ 1 låter rätt så bra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.