Hoppa till innehåll

Laptop

halopro96

Rekommendera inlägg

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

tja! jag har funderaqt på attt köpa en bärbar dator! jag vill ha en väldigt bra som man kan spela wow o cs på men den ska inte vara för dyr! några tips??

vilken som helst duger typ till cs men du kanske ska säga om du vill att den ska kunna köra wow på högsta eller lägsta eller sånt;=

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är väl ofta så att man kan få offra någonting för någonting annat när man rör sig med 6000 till exempel.

Processor och RAM är väl ganska viktigt för gaming. Även om det du spelar inte är krävande.

Spelade WoW med denna Datorr. Inte för att det gjorde den särskilt glad..

Om du behöver råd så kan man ju alltid gå till närmaste elektronikåterförsäljare och fråga.

För det mesta får man bra svar, men ibland är dem jävligt "på".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som redan nämnt kommer du inte få en bra bärbar för 6000. Du kan få en duglig stationär eller en kass bärbar. Ska du ha en duglig bärbar får du gå upp till runt 8-10´000, min kostade 10´000 och jag kan spela Crysis på den med hyfsade inställningar.

Det du ska satsa på är Intel C2D och 3GB ram, där har du en bra grund att stå på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...