KuroKaktus Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Hej. I cs 1.6 så är min köp meny "classic" alltså det står med text. Hur ändrar jag det? Men vill ändra med console för det är på en sida (http://www.spelarenan.se/) som jag vill ändra det på. Så vet nån vad jag ska skriva? Eller ändra på sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Du kan gå in i options>advanced sen buy menu type och ändra till VGUI menus. Vet inte om du kan ändra på sidan eller i consolen, men kolla på deras forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jag gör det men det byts automatiskt tillbaka när jag startar genom sidan o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jag gör det men det byts automatiskt tillbaka när jag startar genom sidan o_0Okej men jag har för mig att det funkar att byta till den andra när du är inne på servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Ja. Men jobbigt att göra när jag ska köra på deras servrar (auto joinar saken). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Ja. Men jobbigt att göra när jag ska köra på deras servrar (auto joinar saken). Du startar alltid med classic menu sen kan du ändra till den andra. Spelarenan har gjort det så, så du kan inte göra så att du alltid joinar med "andra menyn" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 De bästa tipset du kan få av mig är, Sluta med spelarenan det är skit tråkigt, Man får inte ha alla models, och hitboxen suger, Det är säkert arenan som gör nåt med din Menu, dom har speciella regler och dom reglerna e skit dåliga. Han spelar den nog för att han gillar den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Körde den för att testa. Och om det är så så suger ju spelarenan värre än kuk . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Haha, hur farligt är det egentligen? Du köper väl med siffrorna? Då behöver man ju inte ens kolla på skärmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Bullshit att spelarenan suger den är ok. Det är bara att ändra varje gång du startar CS som alla andra sa. Du får ta och lära dig hur du köper då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag vet hur man köper. Tycker bara att det ser jobbigt ut eftersom jag vant mig :P Btw nice bump :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Haha, det såg jag inte, ämnet låg så högt upp i listan så jag trodde den vart ny :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg