Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• 2 veckor senare...
  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Garone de är inte "multiplayer online i story som i typ halo 3"(coop) aktigt.

Jag vill egentligen inte bara ha story co-op spel. Det är bara det att jag är såååå jävla dålig på fps spel. (han jag ska köra med är också riktigt dålig) och vi finner inte mycket glädje i att döda varandra...

Så vad försöker du säga? Prata tydligt.

Jag vill helst ha fps eller rpg spel som är co-op online, bara jag slipper döda den jag kör med så är i stort sett vilket spel som helst okej (så länge det inte är racing)

Spel jag tänkt köpa so far är:

Resident Evil 5

Borderlands

Little Big Planet

Å... Resident Evil 5 äger, har aldrig prövat det online, och har bara klarat det på lättaste svårighetsgraden.... Man tröttnar nästan direkt när man klarat ut det, men som tur är det ett ganska långt spel som varierar mycket miljömässigt.

Littlebigplanet har jag också, det är ju kul när man kan spela i andras och sin egen pod, man kan ju ta med sig vänner att spela med, både riktiga människor i kött och blod och "online kompisar" som man inte har träffat i verkligheten.

Det är väldigt fantasifullt och humoristiskt, men man måste ha lite tålamod när man bygger egna banor. (Det är ju inte så lätt första gången)

Trodde aldrig jag skulle nämna detta.... Men har du spelat Resistance: Fall of Man? Eller fortsättningen?

Inget bra online spel kanske, men i cooperative-story mode så är det väldigt underhållande, gammalt men godtroget.

Gäst DarkLight
Skrivet

Kan tipsa om spel som du kan göra online, och som är riktigt bra, enligt mig i alla fall.

Resident Evil 5 och Tekken 5: Dark Resurrection (Tekken kan köpas i Playstation Store) och det kostar omkring 150 kronor).

Finns säkert fler bra onlinespel, men dessa rekommenderar jag.

Skrivet

du måste köpa littlebigplanet. köp inte andra spel köp bara littlebigplanet och mw2 om du vill aså. för att littlebigplanet kan räcka i 2 år utan att man blir trött på den.

Skrivet

Har lyckats återställa mitt lösenord efter att någon ändrade de så...anway

Har garanterat tänkt köpa LBP, RE5, men jag funderar på: finns det några roliga RPG spel till PS3? Som typ Fable eller Final Fantasy? Ska gå att spela online, helst story mode

Skrivet

Har garanterat tänkt köpa LBP, RE5, men jag funderar på: finns det några roliga RPG spel till PS3? Som typ Fable eller Final Fantasy? Ska gå att spela online, helst story mode

Final Fantasy XIII kommer ju snart och Final Fantasy Versus XIII som kommer vara exklusivt till PS3. Sen finns Demon Souls, Valkyria Chronicles som båda är exklusiva. Det finns många fler, du kan hitta dem här.
Skrivet (redigerat)

...LOL...

Skulle aldrig köpa det själv, men har läst om nåt spel som heter Folklore... Ska tydligen vara ett RPG.

Har bara läst om det i speltidningen Level, men här är någon sorts "trailer" till spelet, ursäkta berättarens språk. :rolleyes:

Klicka här.

Redigerat av 7jesp
Skrivet

...LOL...

Skulle aldrig köpa det själv, men har läst om nåt spel som heter Folklore... Ska tydligen vara ett RPG.

Har bara läst om det i speltidningen Level, men här är någon sorts "trailer" till spelet, ursäkta berättarens språk. :rolleyes:

Klicka här.

Ja, Folklore är ett RPG. Folk har underskattat det dock, de som har spelat det tycker det är en av de bästa PS3-spelen.
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...