Gäst Andreasswf Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 när jag hade sparat i hop till james bond goldeneye så skulle jag åka till game i karlstad då .............................då varr det rivet skit förkrossad :( blev jag när jag hade sparat och slitit och då jick jag till en annan spel äffar nära förra game och då sa dom att nintendo spel inte säljs längre :( nån som tycker det ä dålig stil :angry: ps e det nån som vet vart man annars kan köpa nintendo spel nuuu! i karlstad ps skriv vilken affär ok f*n det sälj inte tydligen f*n vad dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 (redigerat) VA? visste du inte det eller? det var ju as länge sedan som dom slutade att sälja det ju. ;) :huh: hm.. bli medlem på www.tradera.com :D fast du måste vara myndig :( sno din mammas/pappas mejl :P hehe! lycka till. Redigerat 15 April 2004 av blue_yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 varför ska jag sno min mammas e post och varför ska jag bli medlem på tradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 för att dom kanske har james bond där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 (redigerat) Jag är medlem ska kolla ;) EDIT: Det finns på http://www.tradera.com/auction/aid_5599720 Redigerat 16 April 2004 av daniel björk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 men jag vill ha affärer där jag köper affärer i stan i karlstad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 dom säljer inte så längre.. man får köpa begagnade eller ja på tradera eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 men jag vill ha affärer där jag köper affärer i stan i karlstad! Men snälla...du får väl bara inse att det inte går och handla på Tradera el. liknande istället. Vad vill du att vi ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 säga vart det finns affärer som man kan köpa begagnade tv spel till 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 vi kan inte säga affär! de finns ju ingen <_< du kan bara köpa genom internet.. (utom till nya konsoller och så såklart :D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 ok synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 testa på spelbutiken det är inte så dyrt heller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg