dredlord127 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Hej när jag var ute på rs i går så prata jag med oraclet hon sa att jag skule döda 10 al kharid warior för att få en special armor som heter satan armor. Jag undrar vad det är för armor och hur man får den för när jag hade dödat 10 al kharid warior fick jag en scroll of satan som var trasig nu undrar jag hur jag får armorn. adda 1478ea på rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Nice "scam" eller vad man nu ska kalla det... Om man kollar på yt så finns det vids om det, och har funnits o iaf 2 år.. Det finns ingen Satan armor, det e ett skämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dredlord127 Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 :angry:det finns visst här är ett video länk www.youtube.com/watch?v=dUFl1ggyNX0 :angry: obs fel länk skikar in guide istälett Tips - Satan Oracle Amor You need to have a good weapon, addy or better is recommended. Du måste ha ett bra vapen, Addy eller bättre rekommenderas. Next, go to Al-Kharid and kill 10 men. Gå sedan till Al-Kharid och döda 10 män. The last one should drop a red clue scroll. Det sista man ska släppa en röd ledtråd bläddra. It is titled "Satan Scroll" or "The Scroll of Satan". Det heter "Satan Bläddra" eller "Scroll of Satan". Now you need to read it. Nu måste du läsa den. It is in a code, but here is the broken code: Go to the graveyard of the cursed souls, to seek what should not be found. Take a holy relic and kill a Demon of the Lesser kind. Det är i en kod, men här är bruten kod: Gå till kyrkogården i fördömda själar, att söka det som inte borde finnas. Ta en helig relik och döda en Demon av mindre slag. Take the remains and destroy three spirits, Scorpius Realm. Ta kvar och förstöra tre sprit, Scorpius Realm. This means go to the Forgotten Graveyard and search in a coffin. Detta innebär att gå till Forgotten Graveyard och söka i en kista. You should find a Dictionary of Hell. Du bör hitta en Dictionary of Hell. Take this and a holy symbol and kill a lesser demon. Ta det här och en helig symbol och döda en mindre demon. Take its ashes and kill three ghosts. Ta sin aska och dödar tre spöken. The last one should drop a Necklace of Hell. Det sista man bör droppe ett halsband i Helvetet. Go to the bank and get LOTS of food! Gå till banken och få massor av mat! You will have to kill Level 235 Satan! Du måste döda Level 235 Satan! Now, once youve done this, wear the Necklace. Nu, en gång youve gjort detta, bär halsband. It should bring you to hell. Det bör ta er till helvetet. You will need to kill three Level 100 Blood Demons. Du måste döda tre nivå 100 Blood Demons. After this, Satan will appear. Efter detta kommer Satan att visas. He can hit a max of 25 and a minimum of 15. Han kan slå ett max på 25 och minst 15. Once he is dead, he will drop the revered and impossibly rare "Satan Oracle Armor" set. När han är död, kommer han släppa den vördade och oändligt sällsynt "Satan Oracle Armor" set. Congrats! Congrats! You just got the rarest armor in the game! Du har precis den ovanligaste rustningar i spelet! It can be sold for upwards of 200M for each part of the armor. Det kan säljas för drygt 200 miljoner för varje del av rustning. (Thats the gloves, boots, legs, body, helm, cape, ring, and shield.) Thats 1 billion 600 Million Gold Pieces! (Thats the handskar, stövlar, ben, kropp, Helm, cape, ring och sköld.) Thats 1 miljarder 600 miljoner .ps.dåligt översätnings program .ps2. fins inte på yd det är hemligt objekt maila jagex idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Videon ljuger, det finns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dredlord127 Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 bild på armor satan.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Det där är Black Mystic och en Dragon Med Helm... Edit - Glömde Amulet of Glory :-) Redigerat 15 November 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 ahaahhahaha Det är en dragon medium helm och en satans mystic set. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 ge dig nu dredlord, uppenbarligen finns den inte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dredlord127 Skrivet 16 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 ok den fins väl inte då men jag provar när jag blir memb den här veckan :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 L0000000000L. Jak har facktist sattan armår!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 L0000000000L. Jak har facktist sattan armår!! :( Värst vad du stavar bra xD Info: armouren som är på den där bilen är vanlig armour. För att ha på dej allt det där behöver du 60def och 40magic. Det borde kosta lite under 200k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dredlord127 Skrivet 16 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 tänkte väll att den fans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg