GangsterTwist Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 EY någon som har Beta och testat de, öppnade ju idag (om jag minns korrekt). ÄR DET SKOJ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Woo, jag fixade en beta key Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 aa jag gjorde de nyss, en sida där man enbart behövde regristera så fick man en helt gratis North American beta key. Skapa ett US account på 1-5 minuter och laddar hem demot nu. JIPPI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Själv så skapade man en EU-Key. Och har kört det. Fanns 5000 betakoder ett tag på en sida.. tog slut dock. De som tycker om battlefield bad company för vad det är kommer nog bli besvikna. BFBC2 är mer som bara ett vanligt FPS och inte alls lika kul som bfbc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) Fick beta kod från Webhallen igår och provade betan. Stängde av efter 10 min och fick en hjärtattack för att det sög så mycket. Och jag som älskade multiplayern i BFBC! Redigerat 20 November 2009 av Hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Fortsätt spela och ge spelet mer än ~10 minuter. Tyckte inte det var så bra i början, men efter ett litet ta blir det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Själv tyckte jag det var riktigt bra. Och ordentligen gjort. Kontrollerna och vapnerna och explosionerna kändes bättre också (än BC1). Sedan tror jag säkert att BC2 kommer ha en rolig singelplayer aswell. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Det var ganska okej, men tror jag föredrar CoD MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Säg inte det, man vet aldrig. Besides, de var bara en tidig build beta, själva spelet kommer ut Mars 2010. Se ifall du/ni föredrar MW2 då också ;) MW2 = gäsp, inget nytt what so ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Säg inte det, man vet aldrig. Besides, de var bara en tidig build beta, själva spelet kommer ut Mars 2010. Se ifall du/ni föredrar MW2 då också ;) MW2 = gäsp, inget nytt what so ever. Kommer antagligen skaffa det då det kommer ut, men det har låg prioritet just nu. Och MW2 är winwin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Säg inte det, man vet aldrig. Besides, de var bara en tidig build beta, själva spelet kommer ut Mars 2010. Se ifall du/ni föredrar MW2 då också ;) MW2 = gäsp, inget nytt what so ever. Kommer antagligen skaffa det då det kommer ut, men det har låg prioritet just nu. Och MW2 är winwin. inte för mig, jag tycker MW2 var så cheesy och singelplayern var inte vad den borde ha varit, och fruktansvärt kort, och kändes inte klar på något sätt.så kändes det för mig allafall. Har fått mer njutning av BC 2 än jag fått av MW2. Roligare vapen, squads, fordon, destruction. Need I say more? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Säg inte det, man vet aldrig. Besides, de var bara en tidig build beta, själva spelet kommer ut Mars 2010. Se ifall du/ni föredrar MW2 då också ;) MW2 = gäsp, inget nytt what so ever. Kommer antagligen skaffa det då det kommer ut, men det har låg prioritet just nu. Och MW2 är winwin. inte för mig, jag tycker MW2 var så cheesy och singelplayern var inte vad den borde ha varit, och fruktansvärt kort, och kändes inte klar på något sätt.så kändes det för mig allafall. Har fått mer njutning av BC 2 än jag fått av MW2. Roligare vapen, squads, fordon, destruction. Need I say more? ;) mw2 hade kort single player för att det är ett multiplayer spel. och cod mw3 ska ju komma så dom ville forsätta singleplayern där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.