Ceto Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) End of story. Redigerat 17 November 2012 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Hehe :P, Ja det behöver inte vara fjortisar, är det svårt att få de som inte e fjortisar eller? :P ( man e ju inte fjortis själv ) Redigerat 15 November 2009 av Ceto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. jaså? Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant. Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk. Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) ^Denisb, du vet inte vad "gå hem" betyder? Handlar väl om personal preference? :o Redigerat 15 November 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. jaså? Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant. Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk. Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit... Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar. EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå. Redigerat 15 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.Sant :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. jaså? Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant. Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk. Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit... Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar. EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå. Idiot jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 om jag ska vara ärlig spelar det inte så stor roll om vad man är för något. mina föräldrar är turkar och jag pratar turkiska hemma. BLATTAR har inte samma beteende som svenskar. SJÄLV är jag född här i sverige har svenskt medborgarskap och jag kan inte hemspråket väldigt bra. det har ingen betydelse igentligen fattar bara inte varför svenskar ska säga jävla turk eller jävla arab eller liknande, jag har en kurd i min klass och han är jävligt dryg och alla säger jävla turk till han för att han bara drygar. jag är en lugn, cool och en schysst person. ingen säger något till mig och jag har många vänner. MEN jag skulle vilja ha en tjej och umgås lite med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. jaså? Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant. Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk. Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit... Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar. EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå. Idiot jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt... Det är inte att du såg fel som utmärker dig som P12. Det är texten till höger om ditt namn och sättet du försöker leka cool på. Knip igen nu och BTT. Alla kan skaffa flickvän, fjortistjejer som bara söker "one nights" siktar oftast in sig på "blattar" eftersom de är "snyggare" och "coolare". Personligen tror jag det är för att de ser äldre ut. om jag ska vara ärlig spelar det inte så stor roll om vad man är för något. mina föräldrar är turkar och jag pratar turkiska hemma. BLATTAR har inte samma beteende som svenskar. SJÄLV är jag född här i sverige har svenskt medborgarskap och jag kan inte hemspråket väldigt bra. det har ingen betydelse igentligen fattar bara inte varför svenskar ska säga jävla turk eller jävla arab eller liknande, jag har en kurd i min klass och han är jävligt dryg och alla säger jävla turk till han för att han bara drygar. jag är en lugn, cool och en schysst person. ingen säger något till mig och jag har många vänner. MEN jag skulle vilja ha en tjej och umgås lite med. Det där beteendet har väldigt många, därför blir det att många kallar alla för "jävla turk" "jävla blatte" osv. Redigerat 15 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Men varför just mot invandrare ? Ingen blir ju kallad "jävla svensk" direkt. Är vi svenskar rasister i grunden eller ? Redigerat 15 November 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. jaså? Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant. Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk. Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit... Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar. EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå. Idiot jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt... Det är inte att du såg fel som utmärker dig som P12. Det är texten till höger om ditt namn och sättet du försöker leka cool på. Knip igen nu och BTT. Idiot so much? Jävla rasist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.