Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

 

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

 

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

 

Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar.

 

EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå.

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

 

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

 

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

 

Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar.

 

EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå.

 

Idiot

 

jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag ska vara ärlig spelar det inte så stor roll om vad man är för något. mina föräldrar är turkar och jag pratar turkiska hemma. BLATTAR har inte samma beteende som svenskar.

 

SJÄLV är jag född här i sverige har svenskt medborgarskap och jag kan inte hemspråket väldigt bra.

 

det har ingen betydelse igentligen fattar bara inte varför svenskar ska säga jävla turk eller jävla arab eller liknande, jag har en kurd i min klass och han är jävligt dryg och alla säger jävla turk till han för att han bara drygar. jag är en lugn, cool och en schysst person. ingen säger något till mig och jag har många vänner.

 

MEN jag skulle vilja ha en tjej och umgås lite med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

 

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

 

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

 

Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar.

 

EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå.

 

Idiot

 

jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt...

 

Det är inte att du såg fel som utmärker dig som P12. Det är texten till höger om ditt namn och sättet du försöker leka cool på. Knip igen nu och BTT.

 

 

Alla kan skaffa flickvän, fjortistjejer som bara söker "one nights" siktar oftast in sig på "blattar" eftersom de är "snyggare" och "coolare". Personligen tror jag det är för att de ser äldre ut.

 

 

 

om jag ska vara ärlig spelar det inte så stor roll om vad man är för något. mina föräldrar är turkar och jag pratar turkiska hemma. BLATTAR har inte samma beteende som svenskar.

 

SJÄLV är jag född här i sverige har svenskt medborgarskap och jag kan inte hemspråket väldigt bra.

 

det har ingen betydelse igentligen fattar bara inte varför svenskar ska säga jävla turk eller jävla arab eller liknande, jag har en kurd i min klass och han är jävligt dryg och alla säger jävla turk till han för att han bara drygar. jag är en lugn, cool och en schysst person. ingen säger något till mig och jag har många vänner.

 

MEN jag skulle vilja ha en tjej och umgås lite med.

Det där beteendet har väldigt många, därför blir det att många kallar alla för "jävla turk" "jävla blatte" osv.

Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

 

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

 

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

 

Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar.

 

EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå.

 

Idiot

 

jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt...

 

Det är inte att du såg fel som utmärker dig som P12. Det är texten till höger om ditt namn och sättet du försöker leka cool på. Knip igen nu och BTT.

 

 

Idiot so much?

Jävla rasist

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...