Hoppa till innehåll

Svensk Eller Blatte

Ceto

Rekommendera inlägg

• Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Men varför just mot invandrare ? Ingen blir ju kallad "jävla svensk" direkt.

Är vi svenskar rasister i grunden eller ?

Antagligen pågrund av att många invandrare inte anpassar sig tillräckligt mycket till den svenska kulturen som vissa människor vill. Sen förstorar media upp det genom att bara skriva om svenskar som säger "blatte jävel" istället för att ta med att "blatten" kanske skrek "jävla svenne" först.

Men nu ska inte denna tråden bli en debatt om rasism och skit.

Alla människor har samma chanser till ett förhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

:_ Fail...

Hur hade du tänkt då? Ska han gå och fråga fjortis tjejer ''Gillar du blattar mer än svenskar?''.

Snälla kan du inte bara sluta försöka vara stor och kaxig? Det är jobbigt när du bara kommer med dryga offtopic post's hela tiden. <_<

Ontopic: Ja tycker inte att det spelar någon roll, faktiskt så tycker jag det bara är bra om svenskar och utlänningar skulle bli ihop, det blir hmm hur ska jag säga, mindre hopp för rasismen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Cakeguy

Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer.

jaså?

Du får ta reda på fakta innan du säger nåt som du vet inte är sant.

Asså blattar ( UTLÄNNINGAR ) är som svenskar bara från ett annat jävla land och ett annat jävla språk.

Jag är en men jag går fan inte hem till fjortistjejer och skit...

Ehm. Du kan ju läsa rätt innan du whinar.

EDIT: Såg att du va P12. Du är för ung för att förstå.

Idiot

jag såg fel bara för det behöver jag inte vara en litten mother fucking P12 som inte förstår nåt...

Det står att du är en motherfucking P12 höger om ditt namn. Och vi P12:or förstår ingenting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men varför just mot invandrare ? Ingen blir ju kallad "jävla svensk" direkt.

Är vi svenskar rasister i grunden eller ?

Antagligen pågrund av att många invandrare inte anpassar sig tillräckligt mycket till den svenska kulturen som vissa människor vill. Sen förstorar media upp det genom att bara skriva om svenskar som säger "blatte jävel" istället för att ta med att "blatten" kanske skrek "jävla svenne" först.

Men nu ska inte denna tråden bli en debatt om rasism och skit.

Alla människor har samma chanser till ett förhållande.

sen är det väl oxå så att ingen svensk tar illa upp om nån skriker jävla svenne till dig, dock har det blivit nedtryckande att säga jävla blatte till någon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sen är det väl oxå så att ingen svensk tar illa upp om nån skriker jävla svenne till dig, dock har det blivit nedtryckande att säga jävla blatte till någon.

Det är fortfarande samma sak, bara att blattarna tar illa upp. Men dom får skylla sig själva om dom skriver jävla svenne till ngn.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är fortfarande samma sak, bara att blattarna tar illa upp. Men dom får skylla sig själva om dom skriver jävla svenne till ngn.

njaa, det är nog inte riktigt samma, när de säger jävla svenne så kan vi säga att det påpekar att vi kommer ifrån Sverige, när vi säger jävla blatte så påpekar vi att de kommer från något fattigt land.

Vilket är bäst att leva i?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

njaa, det är nog inte riktigt samma, när de säger jävla svenne så kan vi säga att det påpekar att vi kommer ifrån Sverige, när vi säger jävla blatte så påpekar vi att de kommer från något fattigt land.

Öh...jag anser att "jävla blatte" är mer ett påpek av att dom är en viss ras, inte att dom kommer från ett fattigt land...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öh...jag anser att "jävla blatte" är mer ett påpek av att dom är en viss ras, inte att dom kommer från ett fattigt land...

Måste faktiskt hålla med där. Dock hade det varit skillnad om man skrek "jävla svältoffer" eller liknande. Redigerat av Dezen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...