PussyCat Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 sen är det väl oxå så att ingen svensk tar illa upp om nån skriker jävla svenne till dig, dock har det blivit nedtryckande att säga jävla blatte till någon. Det är fortfarande samma sak, bara att blattarna tar illa upp. Men dom får skylla sig själva om dom skriver jävla svenne till ngn. njaa, det är nog inte riktigt samma, när de säger jävla svenne så kan vi säga att det påpekar att vi kommer ifrån Sverige, när vi säger jävla blatte så påpekar vi att de kommer från något fattigt land. Vilket är bäst att leva i? För att svara på frågan: Där man kan anpassa sig bäst, där man tycker om att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Jag äe blatte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 (redigerat) . Redigerat 14 Augusti 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Det börjar gå lite överstyr här, okej tack för alla svar. Nu vill jag bara ha lite tips om hur man kan skaffa flickvän och en annan sak är att jag tycker att fjortisar är jävligt töntiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Nu vill jag bara ha lite tips om hur man kan skaffa flickvänSök? Det finns minst 20 trådar som handlar om de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Man kan inte bara "få" en flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Man kan inte bara "få" en flickvän.Kan kan man, men då har man nog inte riktigt förstått det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. Lol nej det gör dom inte, det beror på vem Redigerat 19 November 2009 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. Lol nej det gör dom inte, det beror på vem De flesta gör det. Finns 3 "blattar" i närheten av mitt klassrum. (går i samma klass som en) Och alla går hem hos fjortisar. Tror "blattar" sätter sig i centrum ganska mycket. Har aldrig sett en blyg "blatte" precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Blattar går jävligt hem hos fjortistjejer. Lol nej det gör dom inte, det beror på vem De flesta gör det. Finns 3 "blattar" i närheten av mitt klassrum. (går i samma klass som en) Och alla går hem hos fjortisar. Tror "blattar" sätter sig i centrum ganska mycket. Har aldrig sett en blyg "blatte" precis. Agree. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Bara för att man är blatte betyder det inte att man går hem till fjortisar? :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Bara för att man är blatte betyder det inte att man går hem till fjortisar? :mellow:Nej, men... Blatte = oftast gapiga och skrikiga = ofta i centrum = fjortisar gillar centrum = blattar får fjortisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.