swagzter Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) Idag, 17/11 så släpptes Facebook, Twitter och Zune till xbox 360. I twitterfunktionen så kan du uppdatera din status samt se andras händelser. Facebook, är i Xboxen som en bandat version av det riktiga. Inte alls lika många funktioner, men det fungerar någorlunda bra, det som finns. Man kan även se vilka av ens xbox live kompisar som har Facebook. Med Zune så kan du se högupplöst film i 1080p, för endast ca 400 microsoft points, vilket motsvara cirka 45 kronor. Det finns någorlunda många filmer, med inte allt för många nya. Filmen strömmar över internet, direkt till dig, utan att du behöver ladda ner någonting. 5.1 ljud finns också tillgängligt. Så, sätt igång krysslådan och ta del av denna upplevelse, idag, för dig som har Xbox Live Guld. Så, vad tycker ni om dessa funktioner? Redigerat 18 November 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Säger som jag sagt till min kompis hela dagen. Onödigt med facebook och twitter på Xbox :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Säger som jag sagt till min kompis hela dagen. Onödigt med facebook och twitter på Xbox :P Varför? Man slipper sätta på datorn, hellre ha på ett av maskinerna istället för båda 2. Inte alls onödigt, men nu kan man inte ta del av det roliga längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 För det första så är 400 MS Points ca 45 spänn, inte 100, och för det andra så intresserar varken Twitter eller Facebook mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Fungerar app's på Xbox facebook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Säger som jag sagt till min kompis hela dagen. Onödigt med facebook och twitter på Xbox :P Varför? Man slipper sätta på datorn, hellre ha på ett av maskinerna istället för båda 2. Inte alls onödigt, men nu kan man inte ta del av det roliga längre. Gud vad jobbigt att starta datorn.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Fungerar app's på Xbox facebook? Nej, tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Säger som jag sagt till min kompis hela dagen. Onödigt med facebook och twitter på Xbox :P Varför? Man slipper sätta på datorn, hellre ha på ett av maskinerna istället för båda 2. Inte alls onödigt, men nu kan man inte ta del av det roliga längre. Gud vad jobbigt att starta datorn.... Precis vad jag hade tänkt att svara på det ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 jag hittar inte facebook applikationen, vart finns den? och vart finns twitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Du får ladda ned det om jag har rätt. Står om det i en av main "flikarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Facebook och Twitter kan bara användas av en med 18+ som ålder inskrivet. Zune kunde jag ladda ner gratis, men sen skulle man skapa en användare, då det var ett långt avtal och det om pengar var långt ner och man fattade ca hälften struntade jag i Zune. Min användare är inställd på 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jag tycker det e skit dåligt att man måste vara 18+ för att använda facebook!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :cry: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.