💬
Logga in
Fuska.se

Favorit Film

225 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare

This is England.

Nivå 3 · Lärling

The Expendables.

27 Feb 2011
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #183

Jag lägäger till The Naked Gun Trilogyn i listan. Asså filmerna har så efterblivet humör att jag börjar gråta när jag ser filmerna (av skratt då) Det är typ som en Parodi av dödligt vapen, men handlar om andra saker. MÅSTE SES! Detta är också en rekommendation åt er som gillar typ scary movie, har typ sådan humör fast bättre! Ger filmerna 10/10

Nivå 5 · Fuskare

Kikis Expressbud.

28 Feb 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Måste säga Grown upps :D

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

blues brothers

8 Mar 2011
Nivå 3 · Lärling

8 mile

19 Mar 2011
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

8 mile

håller fan med den äger :D
20 Mar 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag lägäger till The Naked Gun Trilogyn i listan. Asså filmerna har så efterblivet humör att jag börjar gråta när jag ser filmerna (av skratt då) Det är typ som en Parodi av dödligt vapen, men handlar om andra saker. MÅSTE SES! Detta är också en rekommendation åt er som gillar typ scary movie, har typ sådan humör fast bättre! Ger filmerna 10/10

Att jämföra Naked Gun triogin med Scary Movie är en djup förolämpning <_<
Nivå 5 · Fuskare

Jackass 3(D)

Bästa på länge!

8 Apr 2011
Nivå 0 · Nykomling

50 First Dates

Water World

Detroit Rock City

Enemy At The Gates

...och det senast JACKASS 3D!!!

Min topp 5 favoriter i slumpmässig ordning haha jag kan inte välja bara en eftersom de alla är bra för mig ... hahaha fred! :D

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

Givetvis är det svårt att bara välja en, men om jag måste välja en så får det nog bli Teshigaharas mästerverk:

Woman in the Dunes

Det är svårt att blunda för allt fantastiskt foto som den här filmen innehåller. Det som jag gillade mest var nog de bildkompositioner där det bildades mönster i sanden. Men även det mikrobiologiska fotot, de surrealistiska inslagen, och en hel del vinklar imponerade. Välgjord och detaljrik film som verkligen är sjukt snygg. Musiken, skådespeleriet, och dialogen förtjänar rikligt med applåder!

10 Apr 2011
Nivå 6 · Fuskare

Såg Alejando Jodorowsky's El Topo igår. Jävligt skruvad, rätt schysst var den dock. Det känns som det är en sådan film som måste ses flera gånger för att växa.

↗ till inlägget

Givetvis är det svårt att bara välja en, men om jag måste välja en så får det nog bli Teshigaharas mästerverk:

Woman in the Dunes

Det är svårt att blunda för allt fantastiskt foto som den här filmen innehåller. Det som jag gillade mest var nog de bildkompositioner där det bildades mönster i sanden. Men även det mikrobiologiska fotot, de surrealistiska inslagen, och en hel del vinklar imponerade. Välgjord och detaljrik film som verkligen är sjukt snygg. Musiken, skådespeleriet, och dialogen förtjänar rikligt med applåder!

Detta gjorde mig nyfiken, tankar hem den nu i skrivande stund.

11 Apr 2011
Nivå 10 · Veteranfuskare

Favorit just nu:

Komedi:

Thursday (1998)

Up in smoke (1978)

Action:

Leon

Ronin

Drama:

Nowhere boy

17 Apr 2011
Nivå 3 · Lärling

Mina favoritfilmer är Sagan om Ringen Filmerna. Lite tråkigt att Sagan om ringen-hysterin har slutat nu, vill se fler filmer om livet före Sauron kom och om Bilbos resor.

Nivå 0 · Nykomling

gudfadern och saw

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Mina favoritfilmer är Sagan om Ringen Filmerna. Lite tråkigt att Sagan om ringen-hysterin har slutat nu, vill se fler filmer om livet före Sauron kom och om Bilbos resor.

Läs böckerna. Särskilt Silmarillion om du är intresserad av Jordens skapelse och hur allt kom till osv. Du kommer inte att ångra dig, det är som en Bibel för mig ;) Btw så kan jag upplysa dig om att Sauron är en av Ainur, dvs han var med redan vid skapandet av Jorden, så att vilja se fler filmer om livet före Sauron kom går inte. Ja, jag är en Tolkien-nörd.
30 Apr 2011
Nivå 0 · Nykomling

Gudfadern 1 och 2,den gröna milen,snabba cash,jurassic park,psycho,notorious,snuten i hollywood.

Senast ändrad:

1 May 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

Säger en sak, The Boondock Saints!

22 May 2011
Nivå 4 · Lärling

Sin City! Längtar till 2an!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in