GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Ja hur tjänar man pengar snabbt? Asså jag hade idag med mig min Tech Deck- (Det är en fingerboard, jag vet, lite barnsligt men det är roligt att göra ollie och tricks)-till skolan idag, det var Plan B, min bästa. Sen gick jag till biblioteket för att låna en bok, vips så var den borta! Såna kostar ju 80kr men jag har bara 5... Asså HUR kännar man pengar? Dt kan ta gärna 2 veckor bara jag sammlar in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Råna en bank :ph34r: Skämt åsido. Be om pengar ;D Redigerat 18 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Till vem Gud? Det är iallafall mer procent om jag ber till gud om pengar än mina föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 80 kr är inte så mycket, det kan du få ihop efter 6 timmars pant jakt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 HAHA, ja men jag menar någonting som inte är skämmigt att göra. Men om det behövs så kanske jag gör det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Gör det på kvällen och ta en svart tröja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Haha lmao Men min mamma har inte gett mig veckopeng från två veckor så det blir 40 spänn... Ja men då måste jag bara käna 40 kr :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Men om du får 40 kr någon dag när som helst så borde ju inte 40 kronor till vara så svårt. ;) Redigerat 18 November 2009 av Fender Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 kan du inte låna av någon kompis eller någon annan och betala av i din egen takt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Till vem Gud? Det är iallafall mer procent om jag ber till gud om pengar än mina föräldrar! Om du fortfarande får veckopeng så borde dina föräldrar hjälpa dig om du behöver 80kr, hur gammal är du? Redigerat 19 November 2009 av ExorZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 HAHA, ja men jag menar någonting som inte är skämmigt att göra. Att sälja sin potential och fritid för pengar är alltid skämmigt imo. Hur desperat måste man inte vara om man får panik för att man måste tjäna ihop 80 spänn på två veckor till en fingerboard? Chilla och vänta en extra vecka så har du tillräckligt. seriöst om du bara får 20 kr/veckan så får du för lite, om du inte är under 10 då. i sådana fall är det acceptabelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdolfHitler Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 du kann tessta at selja din krop til nån :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.