Northwest Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 här nere i götet har det regna och blåst i 2-3 veckor så jag har fan inte märkt någon storm. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Var en storm här för två dagar sedan, det blåste och regnade på samma gång. Och jag och morsan var på väg till Stockholm då också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 ett blixt klot tror jag han menar, klot uppbyggda av 100 % ren energi som kan glida längs marken när det stormar Nej, tror inte det jag tror att det är en gammal septiktank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 här nere i götet har det regna och blåst i 2-3 veckor så jag har fan inte märkt någon storm. -_-Sant sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Ja.. Bor precis utanför Malmö och det var helvete på väg hem från skolan :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.