zkAro Skrivet 18 November 2009 Rapport Skrivet 18 November 2009 Jo tjena! Har ett litet problem med WoW när jag startar launchern, ett error kommer upp och rutan kommer ju då upp där man kan klicka Skicka Felrapport eller Skicka Inte. Men iallafall, jag reparerade WoW (check files och typ rätta till dom) och nu ser man att en uppdatering eller patch eller något ska laddas ner när jag öppnar launchern (ser den här laddningsbaren, fast ser inga procent eller något, den rör sig inte) fast erroret kommer upp. i "Felsignaturen" står det såhär: AppName: launcher.exe AppVer: 2.0.0.491 ModName: mshtml.dll ModVer: 7.0.6000.16939 Offset: 0005fef2 vet inte hur jag ska fixa detta, har ju reparerat som sagt. fast ett alternativ är att ominstallera hela WoW, men vill först ha reda på om ni har någon lösning :)
Apex Skrivet 19 November 2009 Rapport Skrivet 19 November 2009 Testa att starta med wow.exe istället för launchern.
zkAro Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Skrivet 20 November 2009 Testa att starta med wow.exe istället för launchern.har testat, funkade inte heller då.. Fast nu funkar det, har dock ingen anledning varför det bara funkade helt plötsligt :P Tråden kan låsas.
Rekommendera inlägg