Gäst 40200 Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Vad tycker ni ska jag köpa DJ hero, nån som spelat det och kan säga om det är bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Vet inte, en kompis testade det någonstans och sa att det var rätt kul Personligen hatar jag spelets musik innerligt, men om du gillar den så är det säkert värt att titta närmare på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Vet inte, en kompis testade det någonstans och sa att det var rätt kul Personligen hatar jag spelets musik innerligt, men om du gillar den så är det säkert värt att titta närmare på. Ända bra är daft punk >_> så är inte helt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 jag provade det på elgiganten, det var riktigt kul, typ som guitar hero när man spelar det för första gången. den känslan :) jag tycker lätt att du ska skaffa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 jag provade det på elgiganten, det var riktigt kul, typ som guitar hero när man spelar det för första gången. den känslan :) jag tycker lätt att du ska skaffa det!Har skaffat det nu : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Ser rätt tråkigt ut om du frågar mig. Tröttnat på det än ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Skit tråkigt om du frågar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Det verkar jävligt enformigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gusti98 Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Vad tycker ni ska jag köpa DJ hero, nån som spelat det och kan säga om det är bra?Mitt tips: N.E.J :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Skit tråkigt om du frågar mig.Tycker också det är skit tråkigt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Tvåan kommer snart,köp den isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Det verkar överskattat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg