Hoppa till innehåll

Grand Exchange


dredlord127

Rekommendera inlägg

Jag spelar bara med den lilla rutan i nödfall. Annars så är det alltid HD och fake fullscreen som gäller.

GE tycker jag var en bra grej som de lade till. MEN, pga av GE så har de förstört trade då man bara kan trada upp till ett värde av 10k utanför GE.

Wildy saknar jag, inte för att jag är där och kutar så mycket eller skulle göra det om Wildy skulle vara Wildy. Utan man hade sån respet för Wildy förut då det kunde finnas spelare som gömde sig runt hörnet och bara väntade på att få sula iväg någon spell på än. Jag blev scammad i Wildy en gång när jag precis hade gått över från RS till RS2. Tror RS2 bara var någon månad gammalt då. Men jag lärde mig att inte lite på alla och tänka efter lite.

 

Undrar dock vad de har gjort med Rune Essence stenen. Den består av två delar som är olikfärgade.

bara 10 k?!? har ungefär 130 qeust points för närvarande och min trade limit är 30 k nu

om du blir member och gör massa qeusts så ökar det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag spelar bara med den lilla rutan i nödfall. Annars så är det alltid HD och fake fullscreen som gäller.

GE tycker jag var en bra grej som de lade till. MEN, pga av GE så har de förstört trade då man bara kan trada upp till ett värde av 10k utanför GE.

Wildy saknar jag, inte för att jag är där och kutar så mycket eller skulle göra det om Wildy skulle vara Wildy. Utan man hade sån respet för Wildy förut då det kunde finnas spelare som gömde sig runt hörnet och bara väntade på att få sula iväg någon spell på än. Jag blev scammad i Wildy en gång när jag precis hade gått över från RS till RS2. Tror RS2 bara var någon månad gammalt då. Men jag lärde mig att inte lite på alla och tänka efter lite.

 

Undrar dock vad de har gjort med Rune Essence stenen. Den består av två delar som är olikfärgade.

Nej, man kan gå över eller under GE's gräns med en bestämd summa som baseras på quest points
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej -.- Man kan fortfarande byta items oavsätt pris, men dom måste stämma in med priset som redan finns i GE, tex om någonting kostar 150000 kan man köpa eller sälja den oavsätt quest points, men ju högre quest points man har ju högre kan man höja priset

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej -.- Man kan fortfarande byta items oavsätt pris, men dom måste stämma in med priset som redan finns i GE, tex om någonting kostar 150000 kan man köpa eller sälja den oavsätt quest points, men ju högre quest points man har ju högre kan man höja priset

vad är det du inte förstår?

qeust points påverkar inte priset i ge det minsta. bara i vanlig trade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej -.- Man kan fortfarande byta items oavsätt pris, men dom måste stämma in med priset som redan finns i GE, tex om någonting kostar 150000 kan man köpa eller sälja den oavsätt quest points, men ju högre quest points man har ju högre kan man höja priset

vad är det du inte förstår?

qeust points påverkar inte priset i ge det minsta. bara i vanlig trade

 

Men suck, jag pratar om vanlig trade, låt mig förenkla det

 

I vanlig trade kan man bara sälja saker för samma pris som de har i Grand Exchange, men om man har quest points så ökar den gränsen med x antal mynt, så att man kan höja eller sänka priset med några tusen, capisce?

Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar bara med den lilla rutan i nödfall. Annars så är det alltid HD och fake fullscreen som gäller.

GE tycker jag var en bra grej som de lade till. MEN, pga av GE så har de förstört trade då man bara kan trada upp till ett värde av 10k utanför GE.

Wildy saknar jag, inte för att jag är där och kutar så mycket eller skulle göra det om Wildy skulle vara Wildy. Utan man hade sån respet för Wildy förut då det kunde finnas spelare som gömde sig runt hörnet och bara väntade på att få sula iväg någon spell på än. Jag blev scammad i Wildy en gång när jag precis hade gått över från RS till RS2. Tror RS2 bara var någon månad gammalt då. Men jag lärde mig att inte lite på alla och tänka efter lite.

 

Undrar dock vad de har gjort med Rune Essence stenen. Den består av två delar som är olikfärgade.

bara 10 k?!? har ungefär 130 qeust points för närvarande och min trade limit är 30 k nu

om du blir member och gör massa qeusts så ökar det

 

"Qeust"? lol

 

1 GE duger gott och väl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...