HaSsE93 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Jo, jag piercade mig igår, snakebite. och ena av dem är väldigt svullet runtomkring och jag har stavar, och plattorna på stavorna åker liksom under lite kött så man ser knappast plattan, ska man göra nått eller ska man vänta tills svullningen gått över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Desinfektera där du tagit hål varje dag i en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Desinfektera där du tagit hål varje dag i en månad. Ja, och hur görs detta, inget min piercare gav mig råd om, brukar bara ta tops o rengöra runt piercingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Dabba rejält med sprit så nära såret du bara kan, skölj munnen med sprit också. Kyl ned hålet. Käka inte solid föda som kan fastna i piercingen, håll dig till soppa, te och drycker. Blir det värre, som att det blir enorm svullnad så huden nästan spricker eller det värker extremt mycket, GÅ till en VÅRDCENTRAL. Det är inte vackert med en sprucken läpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Dabba rejält med sprit så nära såret du bara kan, skölj munnen med sprit också. Kyl ned hålet. Käka inte solid föda som kan fastna i piercingen, håll dig till soppa, te och drycker. Blir det värre, som att det blir enorm svullnad så huden nästan spricker eller det värker extremt mycket, GÅ till en VÅRDCENTRAL. Det är inte vackert med en sprucken läpp. Okej, men tänker inte leva på soppa. men svullnaden är inte jätte stor så den är skit hård etc. kyler ned den gör jag med isbitar ibland. Men ska man ta en tops och dutta i sprit och rengöra runt hålet inne i munnen också? gör det bara utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Om du vill ha problem med dina snakebites, fine ät mat då. Ja, det finns ju bakterier i munnen också. Sen när svullnaden har gått ned och det är nästan bra är det bäst att du slutar med spriten och använder vatten med så mycket salt i som det bara går, för att inte skada huden för mycket med alkoholen. Redigerat 21 November 2009 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Om du vill ha problem med dina snakebites, fine ät mat då. Ja, det finns ju bakterier i munnen också. Sen när svullnaden har gått ned och det är nästan bra är det bäst att du slutar med spriten och använder vatten med så mycket salt i som det bara går, för att inte skada huden för mycket med alkoholen. Jaha ok, men ska jag skölja munnen med alsosprit eller? det är det enda jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Om du vill ha problem med dina snakebites, fine ät mat då. Ja, det finns ju bakterier i munnen också. Sen när svullnaden har gått ned och det är nästan bra är det bäst att du slutar med spriten och använder vatten med så mycket salt i som det bara går, för att inte skada huden för mycket med alkoholen. Jaha ok, men ska jag skölja munnen med alsosprit eller? det är det enda jag har. Skölj munnen med saltvatten istället då. Överdrivet mycket salt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 hehe tatuerringar e bättreJa, jag tycker piercing är FULT och UGLY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 hehe tatuerringar e bättreJa, jag tycker piercing är [spoiler FULT och UGLY [/spoiler Ugly och fult är exakt samma sak... Anyway. Hade för mig att man fick diskinfektions spray när man Piercat sig. Så var det iaf för min syster. Men det beror ju såklart var man piercar sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Eller... Så ger du fan i det och låter det komma infektioner och skit.. Så kanske du blir 'dagens wtf' på existenz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Fan.. varenda tjej i min klass har piercing.. helt sjukt fult tycker jag. i magen, naveln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.