Zhug Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Hej, Jag har tänkt att gå o köpa COD4 idag och jag undrar hur man ska göra för att spela online? Är det bara att installera skivan man får o så får man online version också? Tacksam för snabba och hjälpsamma svar ;) zhugzhug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 varför inte köpa mw2???? installera skivan så kan du kö multialyer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Ja, Det är bara att installera spelet så kan du köra online! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Gött, tackar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 fel forum japp, du skulle nog ha postat i det specciela spelforumet för cod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Fast MW2 Online på PC är väl lite fail? Men visst om man kör casual. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Fast MW2 Online på PC är väl lite fail? Men visst om man kör casual. Varför skulle det vara fail? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Flyttar till det rätta forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Du köper spelet, det jag köpte var version 1.6, så troligtvis behöver du bara 1.7 patchen, sen kan du köra online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg