DiRtY Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Såg denna reklam på fuska idag och tänkte att den var lite kul, ne men seriöst vad tänkte man med, tror de seriöst att det skulle finnas några girls på en spel community. Redigerat 21 November 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst asdasdasdasdasdasdasdasd Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Dags att skaffa ny skärm kanske, 800x600 hade man för 15 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Såg denna reklam på fuska idag och tänkte att den var lite kul, ne men seriöst vad tänkte man med, tror de seriöst att det skulle finnas några girls på en spel community.hahaha det finns många tjejer på fuska.se om du inte märkt det. 800x600 känns vidrigt litet, finns det så små skärmar fortfarande? Redigerat 21 November 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 21 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 inget fel på skärmen, men har avinstallerat grafikkortet så kör med ett vanlig VGA kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Finns flera tjejer på fuska ;) tyckte inte att den var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Var är det roliga? Vill ha tillbaka mina sekunder :( Btw ser reklamen nu. Och vrf "får" det inte finnas tjejer på en spelsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Var är det roliga? Vill ha tillbaka mina sekunder :( Btw ser reklamen nu. Och vrf "får" det inte finnas tjejer på en spelsida?får får det, men finns det? Jag har då aldrig sett nån iallfall, ajja jag tyckte det va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 En heter Elin1101 (tror det va 1101) på denna sida. Tror det är en tjej. Finns andra som är F.. (..=ålder). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Torrents och Eddie Meduza ftw? Och ja, det finns massor av tjejer på Fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Pain är en tjej =))))))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Jag är en tjej. Säger vi iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Är jag den ända som reagerade mer på att han laddar ner torrents än reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.