CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Tyckte knappast att det var roligt, men det är bara jag det.Det är verkligen inte bara du. Inget roligt alls, att man ska nu ta sin tid och skriva en massa strunt. Har för mig att en av fuskas moderatorer är en kvinna (Draghon) Och så har vi en massa alla lolz-freakz-f3malez i denna sida, bara att lita fram dom i medlemslistan. Ett tips är, ta fram ålder 10-12 så har du en massa småflickor. Och ett annat tips, jag trodde snack om nerladdning var emot reglerna? Ja, sluta snacka om vad han laddar ner då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Tyckte knappast att det var roligt, men det är bara jag det.Det är verkligen inte bara du. Inget roligt alls, att man ska nu ta sin tid och skriva en massa strunt. Har för mig att en av fuskas moderatorer är en kvinna (Draghon) Och så har vi en massa alla lolz-freakz-f3malez i denna sida, bara att lita fram dom i medlemslistan. Ett tips är, ta fram ålder 10-12 så har du en massa småflickor. Och ett annat tips, jag trodde snack om nerladdning var emot reglerna? Ja, sluta snacka om vad han laddar ner då. + Nafrali Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.