Fjeddo Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Tjena! Jag tänkte kanske beställa Modern Warfare 2 till min dator. Men är det någon som vet om Min Dator klarar spelet? Redigerat 23 November 2009 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: 2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^ Ett tips är att Ladda ner spelet för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det.. Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh:Can you run it räknar bara en processor har jag för mig.Men det funkar säkert, Köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh:Can you run it räknar bara en processor har jag för mig.Men det funkar säkert, Köp det! Okej, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: Can you run it räknar bara en processor har jag för mig. Men det funkar säkert, Köp det! Okej, tackar! Du bör dock vänta tills någon annan kommer med sitt utlåtande, Är inte så där jävla säker på sånt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: Can you run it räknar bara en processor har jag för mig. Men det funkar säkert, Köp det! Okej, tackar! Du bör dock vänta tills någon annan kommer med sitt utlåtande, Är inte så där jävla säker på sånt där. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 är din dator bättre än den här?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 är din dator bättre än den här??????Nej, varför undrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 din har 1.83ghz per KÄRNA den har DUALCORE så 1.83*2=3.66 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 din har 1.83ghz per KÄRNA den har DUALCORE så 1.83*2=3.66 Nej, det funkar inte på det viset... Två kärnor betyder inte dubbel klockfrekvens. Kan du köra CoD 4? MW2 är ganska snarlikt i prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.