KuroKaktus Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: 2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^ Ett tips är att Ladda ner spelet för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det.. Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte! Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: 2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^ Ett tips är att Ladda ner spelet för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det.. Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte! Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar) Då vill jag gärna se specs på den =) Om du inte menar dubbelkärnig såklart... Dubbelkärnig = Intel Core 2 Duo t.ex 2 processorer = 2 stycken Intel Core 2 Duo Redigerat 23 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Länka bärbar med 2 processorer då jag aldrig sett sådan förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh: 2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^ Ett tips är att Ladda ner spelet för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det.. Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte! Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar) Du har två kärnor, inte två processorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 (redigerat) Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar) Du har två kärnor, inte två processorer. trodde väl det Redigerat 24 November 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?Du har troligtvis mer än 1.83 ghz men som någon annan sa så dubblas inte ghz.Kommer kanske bli över 2,6 mer kan jag inte lova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?Du har troligtvis mer än 1.83 ghz men som någon annan sa så dubblas inte ghz.Kommer kanske bli över 2,6 mer kan jag inte lova. Okej, är det 2.6GHz man behöver för spelet? Är det någon som vet hur många GHz jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?1.83 GHz totalt. Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?1.83 GHz totalt. Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt. Vet någon om det verkligen är så? Och är du verkligen säker på att det är 1.83GHz totalt? Jag har ju som sagt 2 kärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt? 1.83 GHz totalt. Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt. Vet någon om det verkligen är så? Och är du verkligen säker på att det är 1.83GHz totalt? Jag har ju som sagt 2 kärnor. Jag är ganska säker ja. 2 kärnor har de flesta bra datorer. Bra stationära har 4 kärnor, så en 3GHz fyrkärnig skulle såfall ha 12GHz CPU speed.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt? 1.83 GHz totalt. Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt. Vet någon om det verkligen är så? Och är du verkligen säker på att det är 1.83GHz totalt? Jag har ju som sagt 2 kärnor. Jag är ganska säker ja. 2 kärnor har de flesta bra datorer. Bra stationära har 4 kärnor, så en 3GHz fyrkärnig skulle såfall ha 12GHz CPU speed.. Nej, för som de andra sa så behöver det ju inte dubblas. Det kan öka lite grann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.