Hoppa till innehåll

Klarar Min Dator Modern Warfare 2?


Fjeddo

Rekommendera inlägg

Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh:

2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^

 

Ett tips är att

Ladda ner spelet

för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det..

 

Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte!

 

Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst CarlPhilip

Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh:

 

2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^

 

Ett tips är att

Ladda ner spelet

för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det..

 

Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte!

 

Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar)

 

Då vill jag gärna se specs på den =)

 

Om du inte menar dubbelkärnig såklart...

Dubbelkärnig = Intel Core 2 Duo t.ex

2 processorer = 2 stycken Intel Core 2 Duo

Redigerat av CarlPhilip
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Konstigt, jag har 2 processorer och varje är 1.83 GHz (3.66 GHz sammanlagt). På den där sidan står det att jag har en som är 1.83 GHz :huh:

 

2 processorer? Vad har du för haxxig bärbar dator? ^^

 

Ett tips är att

Ladda ner spelet

för att kolla om datorn klarar det, därefter kan du köpa det..

 

Spoilern bryter mot §3.7, läs den inte!

 

Jag har 2 processorer och båda är 2.00 ghz :) (bärbar)

 

Du har två kärnor, inte två processorer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?

Du har troligtvis mer än 1.83 ghz men som någon annan sa så dubblas inte ghz.

Kommer kanske bli över 2,6 mer kan jag inte lova.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?

Du har troligtvis mer än 1.83 ghz men som någon annan sa så dubblas inte ghz.

Kommer kanske bli över 2,6 mer kan jag inte lova.

 

Okej, är det 2.6GHz man behöver för spelet?

 

Är det någon som vet hur många GHz jag har

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?

1.83 GHz totalt.

 

Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?

1.83 GHz totalt.

 

Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt.

 

Vet någon om det verkligen är så? Och är du verkligen säker på att det är 1.83GHz totalt? Jag har ju som sagt 2 kärnor.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?

1.83 GHz totalt.

 

Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt.

 

Vet någon om det verkligen är så? Och är du verkligen säker på att det är 1.83GHz totalt? Jag har ju som sagt 2 kärnor.

 

Jag är ganska säker ja. 2 kärnor har de flesta bra datorer. Bra stationära har 4 kärnor, så en 3GHz fyrkärnig skulle såfall ha 12GHz CPU speed..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har aldrig testat CoD:4 på den här datorn. Och om jag två kärnor, betyder det att jag har 2 x 1.83 GHz eller har jag 1.83GHz totalt?

1.83 GHz totalt.

 

Klockningen spelar oftast inte så stor roll.. Ta Crysis (Warhead) t.ex. På Can you run it så står det att jag har allt som krävs, men just precis CPU hastigheten är "fail". Jag har 2 GHz och det krävs 3,2GHz för vista på Minimum. Men tja, jag har spelat Crysis på 1024x768 nästan laggfritt.

Vet någon om det verkligen är så? Och är du verkligen säker på att det är 1.83GHz totalt? Jag har ju som sagt 2 kärnor.

 

Jag är ganska säker ja. 2 kärnor har de flesta bra datorer. Bra stationära har 4 kärnor, så en 3GHz fyrkärnig skulle såfall ha 12GHz CPU speed..

 

Nej, för som de andra sa så behöver det ju inte dubblas. Det kan öka lite grann!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...